Utåtriktad administratör/ekonomiassistent

Flexlife AB / Försäljarjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla försäljarjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Flexlife AB i Göteborg, Mölndal, Kungälv, Kungsbacka, Borås eller i hela Sverige

Vi på TEAM hälso & friskvård ska förstärka organisationen med en administratör/ ekonomiassistent som uppskattar våra ledord Kompetens , Service och Tillgänglighet lika mycket som vi!

Publiceringsdatum
2012-01-16

Dina arbetsuppgifter
Tjänsten består av två lika viktiga delar, dels en administrativ roll där du bl a har kontakt med våra företagshälsovårdskunder och dels en ekonomiassistent-roll med ren ekonomi, löneadministration och redovisning. Du ansvarar för kontakten med våra kunder för att boka hälsoundersökningar samt ser till att informationen, administrationen och faktureringen kring kunderna är korrekt.

Som administratör/ekonomiassistent hos oss ska du ha en mycket god förmåga att flexlibelt kunna växla mellan dina arbetsuppgifter; kundkontakt, löneadministration, enklare löpande bokföring, fakturahantering samt övriga administrativa sysslor. Tjänsten innefattar även visst receptionistarbete och telefonservice.

Kvalifikationer och personliga egenskaper:
Vi söker dig som har erfarenhet av liknande arbetsuppgifter, såväl kundkontakt per telefon samt det administrativa. Däremot behöver du inte ha erfarenhet från hälso- och friskvårdsbranschen. För att lyckas i rollen som administratör/ekonomiassistent hos oss måste du kunna ha många saker igång samtidigt och fungera som spindeln i nätet på kontoret. Du har en stor ansvarskänsla, är noggrann och kan arbeta såväl i team som självständigt. Du kommer att ingå i en administrativ grupp med två andra arbetskamrater.

Du är en utåtriktad, sund, stabil person med en god känsla för service och slutförande. Du gillar varierande arbetsuppgifter och är både effektiv och flexibel. Vidare är du initiativtagande och din förmåga att strukturera, prioritera och planera behöver vara mycket god. Ett professionellt bemötande, både mot dina kollegor och mot våra kunder är en självklarhet för dig.

Du måste behärska svenska i tal och skrift samt ha goda datorkunskaper, främst i Word och Excel. Meriterande är erfarenhet av arbete i Visma SPCS.

Arbetstiderna är fasta mån-fre kl. 08.00 -17.00. Tjänsten är på heltid och är en tillsvidareanställning. Tillsättning sker efter överenskommelse men gärna så fort som möjligt.

Kontaktuppgifter:
TEAM hälso & friskvård samarbetar med Flexlife i denna rekrytering. Vi ser fram emot din ansökan i form av CV och ett personligt brev på http://www.flexlife.se/www.flexlife.se . Vid frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Linda Lundberg på :@flexlife.se eller 031-60 96 31.
Vi arbetar med löpande urval vilket gör att vi gärna tar emot din ansökan snarast möjligt, dock senast 31 januari!

Varmt välkommen med din ansökan!

Ansökan sker endast via nedanstående länk!

Arbetstider och omfattning
Heltidsanställd

Ersättning
Enligt Överenskommelse

Så ansöker du
Upplysningar lämnas av:
Linda Lundberg
Ange följande referens när du ansöker: 104582-CB
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Företag
Flexlife AB

Adress
Flexlife AB
GårdaTorget 2
41250 Göteborg

Jobbnummer
1130185

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Flexlife AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Flexlife AB: