Useradmin
Xllnc Advise / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Xllnc Advise i Stockholm,
Huddinge,
Södertälje,
Norrtälje,
Uppsala eller i
hela Sverige Nu söker vi en strukturerad person med administrativa färdigheter som har värdefulla erfarenheter från IT-supportrollen. Rollen som useradmin innebär att man kommer att arbeta administrativt genom att bland annat hantera konton och behörigheter. Arbetet sker enligt request/incident management processer, varför du ska inneha ITIL v3 certifiering.
För att passa in i rollen ser vi att du de senaste åren har arbetat i en servicedesk och är väl förtrogen med frågeställningar som förekommer i 1st Line support. Dina kunskaper inom Windows 7/10, Office 365 samt Active Directory är mycket goda och vi ser gärna att du har någon form av IT-utbildning i grunden.
Som person är du nyfiken, social och förstår vikten av ett gott kundbemötande och du talar och skriver såväl svenska som engelska obehindrat.
Våra tjänster och kompetenser hittar du inom IT Management, ITIL Consulting och Outsourcad IT. Med andra ord, vi har fullt fokus på att IT-tjänsterna anpassas helt och hållet efter det behov som uppstår i din verksamhet.
Vår ambition är att ständigt minimera våra kunders IT-problematik och bidra till ökad kvalitet, produktivitet och - förstås - lönsamhet.
Varaktighet, arbetstid
Heltid/ Ej specificerat
Publiceringsdatum2017-02-24ErsättningMånadslön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-03-24
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagXllnc Advise
AdressXllnc Advise
Sveavägen 155
11346 Stockholm
KontorsadressSveavägen 155
Jobbnummer 3341368
Observera att sista ansökningsdag har passerat.