Urval Kontorsadministration/sekreterare

Advokaterna Liman & Partners / Kontorsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kontorsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Advokaterna Liman & Partners i Stockholm

1. I första hand söker vi någon för "nystartsjobb"
2. Tjänsten är kontorsadministration/sekreterare
3. Deltid halvtid med flexibla arbetstider, dvs vi kan tänka oss ledig exempelvis måndag och fred eller endast arbete ett visst antal timmar om dagen. Stor flexibilitet.
4. Narvavägen 12 i Stockholm ligger arbetsplatsen
5. Språk Engelska och svenska
6. Datorvana, främst Microsoft Office är nödvändigt
7. Servicekänsla och ett gott omdöme är viktigt eftersom vi arbetar i en "sekretess-miljö"
8. Arbetsuppgifterna innefattar, ordbehandling, inköp och beställningar, telefoni- och posthantering, ärendehantering och övriga praktiska kontorsgöromål.
Tacksam för ett par förslag på arbetssökande vid tillfälle.

Publiceringsdatum
2011-09-26

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare
Deltid
50

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2011-09-30
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.

Kontakt
Fredrik Reveman 08-671 60 03, fredrik.reveman@limanpartners.se

Företag
Advokaterna Liman & Partners

Adress
Advokaterna Liman & Partners
Box 24224
10451 STOCKHOLM

Kontorsadress
Narvavägen 12

Kontaktuppgifter
Telefonnummer: 08-6716000

Jobbnummer
1039159

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Advokaterna Liman & Partners

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Advokaterna Liman & Partners: