Uppsalahem söker förvaltningsassistent

Uppsalahem / Kontorsjobb / Uppsala
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kontorsjobb i Uppsala, Östhammar, Sigtuna, Österåker, Håbo eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Uppsalahem i Uppsala

På Uppsalahem bidrar vi till att stärka kommunens utveckling genom att med hög kompetens äga, förvalta och bygga boenden för olika faser i livet. Vi är det gröna bostadsbolaget och arbetar tillsammans med kommunen för en bättre och hållbar framtid. Var sjätte Uppsalabo har sitt hem i någon av våra 15 500 bostäder och hos oss får du genom ditt arbete möjlighet att bidra till en bättre vardag för Uppsalaborna.



Publiceringsdatum
2018-08-14

Om tjänsten
Vi söker nu en förvaltningsassistent som tillsammans med en förvaltare och fastighetstekniker ingår i ett förvaltningsteam som ansvarar för att förvalta ca 1500 lägenheter. Som förvaltningsassistent har du en viktig roll genom att stötta förvaltningsteamet med en mångfald av administrativa uppgifter, t.ex. fakturahantering, uppdatering av information i fastighetssystem och uthyrning av parkeringsplatser. Tjänsten har ett ansvar och fokus på kundkommunikation via olika kanaler. Du kommer även vara delaktig i projekt, ha kontakt med våra entreprenörer och röra dig ute i våra områden. I arbetsuppgifterna ingår det även att vara tillgänglig för kontorets kundbesök och telefonsupport.



Din kompetensprofil
Rollen som förvaltningsassistent passar dig som har en gymnasieutbildning och ett genuint intresse för att ge service. Din erfarenhet finns inom ekonomi och förvaltning och vi ser gärna att du har några års arbetslivserfarenhet inom förvaltningsområdet. Du är kommunikativ och har lätt för att uttrycka dig i tal och skrift. Talar du ytterligare språk utöver svenska och engelska är det meriterande. I rollen är det viktigt med ordning och reda, att vara lösningsorienterad och att trivas i en samordnande administrativ roll.

Vi söker dig som är en social serviceinriktad problemlösare med sinne för detaljer och struktur. Du har lätt för att samarbeta och motiveras av att assistera och förenkla för andra i deras arbete. Du trivs med att ta ansvar och ser det som en utvecklande del i ditt arbete. Har du dessutom lätt för att skapa förtroende, är flexibel och gillar högt tempo emellanåt kommer du att trivas i denna roll. Framför allt så brinner du för att ha kontakt med våra kunder.



Mer information
Tjänsten är tillsvidareanställning på heltid med start enligt överenskommelse. Vill du veta mer om tjänsten är du välkommen att kontakta fastighetschef Ulf Holmqvist, tfn: 018-727 35 03 eller HR Generalist, Yasmine Hollsten, tfn: 018-727 36 07. Urval och intervjuer sker löpande så skicka gärna in din ansökan redan idag. Välkommen med din ansökan senast 2018 -09-02.



Vad erbjuder vi
Ett arbete i en av Sveriges mest expansiva regioner. Själva tycker vi att Uppsalahem är ett lagom stort företag, litet nog för att präglas av en vi-anda och stort nog för att vara en viktig aktör i bostadsbranschens utveckling. Vi bygger och förnyar bostäder i kombination med att vara en aktiv kundnära bostadsförvaltare. I vår utveckling av Uppsalas stadsmiljö har vi stort fokus på miljö- och energifrågor och modern teknik. Vårt arbetsgivarvarumärke präglas av att kompetens och talanger utvecklas.

Varaktighet, arbetstid
Heltid/ Ej specificerat

Ersättning
Individuell lönesättning tillämpas

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-09-02
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Uppsalahem

Adress
Uppsalahem
Box 136
75104 Uppsala

Kontorsadress
Box 136

Jobbnummer
4288752

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Uppsalahem

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Uppsalahem: