Uppsala: Flamländsktalande kundtjänstmedarbetare till InkClub
Jobbakuten Väst AB / Kundservicejobb / Uppsala
2020-04-28
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Uppsala: Flamländsktalande kundtjänstmedarbetare till InkClub " (publicerad 2020-08-07) ⬅️
Visa alla kundservicejobb i Uppsala,
Östhammar,
Sigtuna,
Österåker,
Håbo eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Jobbakuten Väst AB i Uppsala,
Sigtuna,
Österåker,
Håbo,
Enköping eller i
hela Sverige Kundtjänstmedarbetare flamländsk-språkig till e-handelsbolag
iPiccolo AB står inför satsningar på flera nya områden, i vår kundtjänst har du en viktig roll att serva kunderna på bästa sätt. Som kundtjänstmedarbetare hos oss ingår du i ett trevligt team. Vi söker nu en kollega som kan ge support till den svenska marknaden och som har ett långsiktigt intresse av att arbeta i en serviceinriktad roll.
Uppdraget
I rollen som kundtjänstmedarbetare kommer du främst att arbeta med att besvara inkommande kundärenden men även säljande samtal där vi söker upp kunden kommer att kunna ingå. Våra ärenden kommer in via telefon, e-post, webformulär, facebook och chatt. De hanteras i vårt ärendehanteringssystem ServIT e-helpdesk.
Ditt fokus kommer ligga på att ge förstklassig service och besvara frågor kring order, leveranser, produkter, reklamationer och betalningar. Även korrläsning av reklamtext kan ingå i rollen emellanåt. Vi arbetar med kontinuerlig uppföljning på våra kunders upplevelse för att utveckla oss i kundtjänsten.
Väldigt sällan, men vid behov innebär tjänsten även att vara behjälplig på andra avdelningar, med arbetsuppgifter som inventering, packning och returhantering.
Kvalifikationer
Rollen passar dig som gillar att arbeta med telefonen som verktyg och har lätt att hantera flera system och telefonen parallellt. Det är meriterande om du har erfarenhet av kundtjänstarbete och att du tidigare har arbetat med Visma Business.
Språknivån och trevlig tonalitet i kundbemötandet är viktigt för oss och det kommer att genomföras språktest under rekryteringsprocessen.
Vi lägger stor vikt vid din personlighet och ser att du som person är serviceinriktad, kommunikativ och kan hantera olika uppgifter simultant. Rätt person för tjänsten uppskattar variationen av ärenden, tar ansvar för sina ärenden och är en lagspelare som bidrar i gruppen.
Tjänsten är en tillsvidareanställning på iPiccolos huvudkontor i Uppsala. Vi erbjuder en heltidstjänst.
Vi gör löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag. Vi ser gärna att du kan börja så snart som möjligt.
För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.
Om inkClub:
inkClub grundades år 2000 och är idag ett av Europas största e-handelsbolag inom förbrukningsvaror med försäljning till tio länder och fler än fem miljoner kunder. Huvudkontoret ligger i Uppsala och 2017 bytte vi koncernnamn till iPiccolo AB.
Från Uppsala hanteras samtliga marknader och funktioner. Bolaget har c:a 100 anställda. iPiccolo omsätter drygt 600 M kr.
Uppdragsgivare: iPiccolo AB
Ort: Uppsala
Omfattning: Heltid
Varaktighet, arbetstid
Heltid/Deltid Heltid
Publiceringsdatum2020-04-28ErsättningEnl.avtal
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2020-05-22
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagJobbakuten Väst AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Jobbakuten Väst AB (org.nr 556622-8846),
http://www.hefty.se Arbetsplats Jobbakuten Hefty
Jobbnummer 5206594
Observera att sista ansökningsdag har passerat.