Upphandlingsledare, Stockholm

Shaya Solutions AB / Inköpar- och marknadsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Shaya Solutions AB i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Södertälje, Nynäshamn eller i hela Sverige

Om konsultuppdraget

• Ort: Stockholm
• Uppdragslängd: Ca. 4 månader
• Uppdragsstart: Enligt ök.
• Sista ansökningsdagen: ansök snarast
• Omfattning: 50%
• OBS! Det är väldigt viktigt att du uppfyller skall-kraven för att vi överhuvudtaget ska kunna offerera dig, annars förkastar beställaren vårt anbud omgående där både din tid resp. vår tid går till spillo.

Publiceringsdatum
2021-05-11

Dina arbetsuppgifter
Uppdraget omfattar att agera kravsamordnare för upphandling av periodkortsgiltighet samt att upprätta upphandlingsdokumentation enligt administrativa föreskrifter, kravspecifikation, utvärderingsmodell och avtalsutkast.

Du kommer samverka med berörda intressenter och säkerställa att intressenternas behov tillgodoses med avseende på specifika krav och uppdragets omfattning. Du kommer ansvara för att löpande förankra framdrift i projektet samt att lyfta eventuella vägvalsfrågor och beslut till beställaren.

Obligatoriska kompetenser och erfarenhet (skallkrav):

• Minst 6 års erfarenhet i rollen som upphandlingsledare med ansvaret att upprätta upphandlingsdokumentation.
• Dokumenterad erfarenhet av bedriva upphandlingsprojekt inom kollektivtrafik. (Minst tre genomförda upphandlingsprojekt de senaste fem åren).
• Dokumenterad erfarenhet av kravsamordning vid offentlig upphandling (två genomförda uppdrag de senaste fem åren).
• Erfarenhet av arbete i TendSign eller likvärdiga upphandlingssystem inom ramen för minst 3 upphandlingsprojekt.

______________________

Hur du kommer vidare

• Sök uppdraget genom denna annons
• I ansökan anger du ett kravställt timpris
• Lägg in ett CV i word-format
• Vi återkopplar genom plattformen om något behöver kompletteras eller förtydligas.
• Återkoppling sker vanligtvis från Kunden till oss inom 10 arbetsdagar från det att ansökningstiden utgått. Vi försöker återkoppla omgående till dig som kandidat snarast vi har ny information avseende din ansökan eller uppdraget. Skulle återkoppling dröja, vänligen kontakta oss via plattformen.

Inför en eventuell intervju meddelas du om vilken Kunden är i god tid.

Om Shaya Solutions

Konsult- och kompetenspartner inom IT, Management och Teknik.

Vi lägger ett stort fokus på kund-/konsultpartnernöjdhet och kvalité i våra leveranser och verkar idag i hela Sverige med utgångspunkt i Stockholm. Vårt motto är därför Ödmjukhet, Ihärdighet samt Flexibilitet.

Varmt välkommen att höra av dig vid frågor eller funderingar.

Annonsförsäljare undanbedes.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2021-05-19
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Shaya Solutions AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Shaya Solutions AB (org.nr 559058-6649)

Jobbnummer
5730367

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Shaya Solutions AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Shaya Solutions AB: