Upphandlingskonsult till kund i Stockholm!

Devotum AB / Inköpar- och marknadsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Devotum AB i Stockholm, Sundbyberg, Södertälje, Strängnäs, Norrtälje eller i hela Sverige

Devotum tillhandahåller företag och organisationer i fastighetsbranschen med professionell kompetens. Vi bidrar med såväl personaluthyrning och rekrytering som konsultförmedling. Med vår erfarenhet av branschen är vi en trygg samarbetspartner i vilken form man än samarbetar med oss.

För vår kunds räkning, som är ett fastighetsbolag, letar vi nu efter två erfarna upphandlingskonsulter. I rollen som upphandlare får du chansen till ett varierat arbete med nya spännande utmaningar varje dag. Letar du efter nya utmaningar och sitter på rätt kompetens? Tveka då inte att söka denna roll!

Uppdragsbeskrivning

Rollen som upphandlingskonsult hos vår kund omfattar upphandling av ramavtal inom byggservice och underhåll, förvaltningstjänster och även tjänsteupphandlingar kan förekomma. Arbetet sker dels i täta samarbeten med kategoriansvarig och andra kollegor i gruppen men du förväntas även vara självgående och axla mycket eget ansvar. Du som upphandlare ska kunna hantera större beställningsgrupper samt kunna projektleda upphandlingen från ax till limpa. Du kommer även implementera de nya avtalen för förvaltningsorganisationen. Målet med uppdraget är att driva upphandlingar i mål med hänsyn till en viss tidsram samt implementera de nya avtalen för att skapa bra förutsättningar för bra leveranser och gott samarbete.

Om dig

Som upphandlare förväntas du kunna driva flera upphandlingar samtidigt, inte sällan 8-9 pågående projekt. Vi ser således att du är en person som inte är rädd för att ha många bollar i luften. För att axla rollen på bästa sätt utmanas och utvecklas du av att ha mycket på agendan snarare än räds. Med detta förutsätter vi även att du som söker har god prioriteringsförmåga , är lösningsorienterad samt flexibel i ditt arbetssätt. Andra personliga kompetenser vi värdesätter är bland annat ödmjukhet och god samarbetsförmåga.

Utöver de personliga egenskaperna önskar vi även att du besitter erfarenhet inom följande:

• Minst 5 års erfarenhet av upphandling, projektledning, ABFF och- eller AB04, ABT06, ABK09 samt erfarenhet från minst 3-5 upphandlingar enligt ABFF och- eller AB04/ABT06/ABK09.

• Erfarenhet av att upphandla ramavtal

• Erfarenhet av upphandlingssystem (gärna Primona-Kommers)

Meriterande är även om du har arbetat för Stockholms Fastighetsbolag och/eller Stockholm Stad.

Uppdragsperiod: 17-apr-2023 - 17-okt-2023

Omfattning: 38H/vecka

Placering: Stockholm, med möjlighet till distansarbete

Publiceringsdatum
2023-03-28

Så ansöker du
Låter uppdraget intressant? Skicka in din ansökan snarast då urvalsarbetet och intervjuer kommer ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.

Du ansöker enkelt genom att skicka in ditt CV samt svara på några frågor. De kandidater som bäst matchar rollen kommer telefonintervjuas och sedan bli kallade till en digital intervju med oss på Devotum. Nästa steg är en intervju hos kunden.

Har du några frågor om uppdraget är du välkommen att höra av dig till Angela Hanna Kassab på 072-710 82 00.

Vi ser fram emot din ansökan!

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-09-14
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Devotum AB (org.nr 556685-9293), http://www.devotum.se

Arbetsplats
Devotum

Kontakt
Angela Hanna Kassab
angela.hanna-kassab@devotum.se

Jobbnummer
7595548

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Devotum AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Devotum AB: