Upphandlingsassistent till statlig myndighet
Perido Skills AB / Kontorsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kontorsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Perido Skills AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Tjänstebeskrivning
Perido Skills söker dig som vill arbeta som upphandlingsassistent på en statlig myndighet i Sundbyberg.
Du kommer ha mycket omväxlande arbetsuppgifter och ingå i en grupp av upphandlare och assistenter. Du kommer bland annat vara med och handlägga upphandlingar inom både leverans- och investeringsdivisionerna från utskick till mottagande, öppning av anbud fram till avslutning och ta fram statistikuppgifter. Du kommer även ha mycket kontakter både inom och utanför myndigheten.
Publiceringsdatum2008-03-28Kravprofil för detta jobb• Gymnasieutbildning.
• Tidigare erfarenhet från liknande arbete.
• Goda kunskaper i Office-paketet.
• Erfarenhet av administrativt arbete inom upphandling är meriterande.
Som person har du förmåga att hantera arbetsuppgifter självständigt och har stort intresse för ordning och reda. Du är positiv och utåtriktad, har hög ansvarskänsla och är van att arbeta i ett högt tempo.
Anställningstyp/arbetstiderVisstidsanställning 6 månader eller längre
Heltid
Heltid i sex månader med möjlighet till förlängning. Tillträde snarast möjligt.
ErsättningFast lön
Fast lön.
Så ansöker duDin ansökan med bifogad CV vill vi ha snarast möjligt då urvalet kommer att ske löpande.
Ange följande referens när du ansöker: 3632JS
Ansökan kan skickas till e-postadress:
rekrytering@perido.seFöretagPerido Skills AB
AdressPerido Skills AB
Kungsgatan 37
11156 STOCKHOLM
KontaktuppgifterTelefonnummer: 08-545 168 80
E-postadress:
info@perido.se Jobbnummer 176020
Observera att sista ansökningsdag har passerat.