Upphandlingsassistent till kommun i söderort

Jurek Rekrytering & Bemanning AB / Kontorsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kontorsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Jurek Rekrytering & Bemanning AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Jurek Rekrytering & Bemanning erbjuder ett komplett utbud av bemannings- och rekryteringstjänster. Vi rekryterar och hyr ut alltifrån studenter till yrkesverksamma akademiker med mångårig erfarenhet och specialistkompetens. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR, marknad och administration.

Om verksamheten

Jurek Rekrytering & Bemanning är ett starkt växande företag med fokus på flexibla och kundanpassande rekryterings- och bemanningslösningar. Genom vårt nytänkande och entreprenöriella arbetssätt är vi unika i Sverige idag. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR/Administration samt marknad och management.

Publiceringsdatum
2018-09-21

Dina arbetsuppgifter
Vi söker nu en Upphandlingsassistent till kommun i söderort. Konsultuppdraget omfattar heltid med start omgående och löper till och med 31 december. Rollen som upphandlingsassistent innefattar att vara ekonomichef samt upphandlingsavdelningen behjälplig. Arbetsuppgifterna innebär bland annat att förbereda inför nyanställda, boka och förbereda möten och skriva mötesanteckningar. Du kommer att få svara på supporttelefon samt besvara frågor via mail från verksamheten gällande inköp.

Support kring den samordnade varudistributionen där bland annat hjälpa verksamheterna att spåra beställningar, göra reklamationer med mera ingår. Du kommer också att administrera avtal, sköta arkivering, lämna ut offentliga handlingar samt göra inköp till sektionen. Övrig administration och kontorsgöromål ingår också.

Vem är du?

Vi söker dig med relevant gymnasieutbilding. Du ska ha erfarenhet av arbete inom offentlig sektor, gärna kommun. Du har god förmåga att uttrycka dig i tal och skrift. Det är meriterande om du har erfarenhet av ärendehantering i diariesystemet W3D3 samt om du har arbetat i Proceedo. Du arbetar självständigt, har goda datakunskaper och är serviceminded. Du är positiv och lösningsfokuserad samt är tydlig och lyhörd i din kommunikation.

Du erbjuds

Detta är ett konsultuppdrag som omfattar heltid med start omgående och löper till och med 31 december. Du kommer att bli anställd av Jurek Rekrytering & Bemanning och vara uthyrd till vår kund. Vid frågor angående tjänsten är du varmt välkommen att kontakta ansvarig konsultchef Lena Cardelius via mail, lena.cardelius@jurek.se

Då urvalsprocessen sker löpande är du varmt välkommen med din ansökan så snart som möjligt via www.jurek.se.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-10-07
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Lena Cardelius lena.cardelius@jurek.se

Företag
Jurek Rekrytering & Bemanning AB

Adress
Jurek Rekrytering & Bemanning AB
Biblioteksgatan 11
11146 Stockholm

Kontorsadress
Biblioteksgatan 11

Jobbnummer
4362115

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Jurek Rekrytering & Bemanning AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Jurek Rekrytering & Bemanning AB: