Upphandlingsassistent sökes till Stockholm
Bemannia Kontor / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bemannia Kontor i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Bemannia söker nu en Upphandlingsassistent till vår kund i Stockholm. Uppdraget beräknas starta i början av januari och pågå i 1 år med chans till förlängning eller överrekrytering.
Detta är ett bemanningsuppdrag vilket innebär att Du blir anställd av oss på Bemannia och uthyrd till vår kund. Som konsult hos Bemannia får Du chans att skapa ett bredare kontaktnätverk, bredda din kompetens och prova på nya utmaningar som stärker din konkurrenskraft på arbetsmarknaden.
Vi erbjuder dig en assistentroll utöver det vanliga där dina arbetsuppgifter kommer fokusera på administrativt upphandlingsarbete.
Publiceringsdatum2014-12-03ArbetsuppgifterDu kommer att arbeta med att assistera chefer och övrig personal med administrativa uppgifter. Detta innebär allt från att granska och göra anbudsutvärderingar till sammanställningar och beräkningar. Vidare kommer du att arbeta med att skriva brev, protokoll samt andra dokument för internt och externt bruk. Du har kontakt med allmänhet och personal samt med företagets kunder och medlemmar.
Kvalifikationer• gymnasieutbildning eller motsvarande med inriktning ekonomi eller juridik
• minst två (2) års arbetserfarenhet som assistent/sekreterare/ekonomiassistent
• goda kunskaper i MS Office, mycket goda kunskaper i Excel
• mycket god språklig förmåga i Svensk
• Vidare ser vi gärna att du ett intresse för analytiskt arbete samt erfarenhet av att arbeta med hemsidor
Dina personliga egenskaper:
Som person är Du ansvarstagande, nogrann och strukturerad. Du självgående i ditt arbete och är van vid att arbeta organiserat. För att lyckas i rollen är det viktigt att du har god social kompetens, har en positiv attityd och är prestigelös. Vidare bör du ha ett analytiskt sinne och vara sifferintresserad.
Vi värdesätter de kvalitéer som en jämn ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten.
Skicka in din ansökan snarast då urval och intervjuer sker löpande.
Om Du finner tjänsten intressant rekommenderar vi Dig att registrera Din ansökan på vår hemsida (
www.bemannia.se/cvregistrering ), detta så att du ligger med i vår databas även för framtida rekryteringar.
Det går även att skicka in Din ansökan innehållandes CV och ett personligt brev till
jobb@bemannia.se , märk ansökan med referens: "Upphandlingsassistent Stockholm"
Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med 220 kommuner och ett 100-tal förvaltningar, bolag och myndigheter runtom i Sverige.
Bemannia är medlem i Bemanningsföretagen och är ett auktoriserat bemanningsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna samt SEKO. Bemannia är kvalitetscertifierat enligt Kvalitetsledningssystem ISO 9001:2008, Miljöledningssystem 14001:2004 samt Arbetsmiljöcertifierat enligt OHSAS 18001:2007. Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 35 år.
Välkommen till Bemannia - Rätt Person Direkt!
www.bemannia.se www.facebook.com/bemanniaArbetstider och omfattningErsättningSå ansöker duSista dag att ansöka är 2014-12-31
Ansökan kan skickas till e-postadress:
jobb@bemannia.seKlicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktGunilla Lindell
FöretagBemannia Kontor
AdressBemannia Kontor
Sveavägen 155
11346 Stockholm
KontorsadressSveavägen 155 11346 Stockholm
Jobbnummer 2089365
Observera att sista ansökningsdag har passerat.