Upphandlingsansvarig/Kundservicemedarbetare

Tillquist / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Tillquist i Stockholm

Vi tillverkar, marknadsför, säljer och utför service på medicintekniska produkter, labutrustningar och vågar till kunder inom sjukvård, forskning samt industri och handel. Vi tillhandahåller kvalitetsprodukter och specialistkunskap inom våra kunskapsområden. Vi levererar våra produkter tillsammans med adekvat information, service och support som ger våra kunder en helhetslösning för sina behov.

Hos Tillquist får du alltid bra service!

Tjänstebeskrivning
I denna breda tjänst kommer du huvudsakligen att ha två ansvarsområden:

Upphandlingar/Avtal
Du kommer att ha upphandlingsansvar vilket innebär att du bevakar tidpunkten för upphandlingarna, sammanställer anbudet med de dokument som erfordras samt ansvarar för att anbuden kommer in i rätt tid. I ditt arbete kommer du att ha stöd från företagets säljare som har bred erfarenhet av upphandlingar. Varje upphandling är ett mindre projekt med den upphandlingsansvariga som projektledare internt. Du kommer också att löpande administrera landstingsavtalen gällande förlängningar och prisuppdateringar. Du har ett brett kontaktnät och har främst kontakt med inköpsansvariga på landstingen och MTA på sjukhusen. All upphandling är riktad mot den svenska sjukvården.

Kundtjänst
Du kommer dessutom att arbeta inom kundservice med order, orderregistrering, reklamationer, returer och leveransbesked. Som arbetsredskap har du affärssystemet IScala. Här får du möjlighet att ge bra service gentemot de kunder som hör av sig med frågor kring Tillquists produkter och förbrukningsmaterial, se vidare vår hemsida www.tillquist.se.

Publiceringsdatum
2012-02-29

Kvalifikationer
Vi söker dig som har en bakgrund som sjuksköterska eller undersköterska och som har 3-5 års dokumenterad erfarenhet från arbete med upphandlingar av medicintekniska instrument eller förbrukningsartiklar inom vården. Alternativt att du har förvärvat denna kunskap genom att ha arbetat en längre tid med produkter i ett medicintekniskt företag.

För att lyckas i rollen ser vi att du har en hög social kompetens samt är kundorienterad. Du har ett organiserat och strukturerat arbetssätt, är proaktiv och självgående samt har ett inre driv. För att trivas i rollen ska du tycka om att arbeta med en variation av arbetsuppgifter.

Övrig information
I denna rekrytering samarbetar Tillquist med rekryteringsföretaget SW. Välkommen med din ansökan redan idag, då urval och intervjuer sker löpande. Vid frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Linda Marcus 08/407 55 51.

Arbetstider och omfattning
Heltid

Ersättning
Månadslön enligt ök

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2012-03-30
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Linda Marcus, 08/407 55 51

Företag
Tillquist

Adress
Tillquist
10391 Stockholm

Jobbnummer
1172636

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Tillquist

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Tillquist: