Upphandlingsadministratör Till Statlig Myndighet För Långt Uppdr
JobBusters AB / Inköpar- och marknadsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos JobBusters AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2019-05-20Dina arbetsuppgifterSom administratör hos vår kund kommer du att administrera projekt / upphandlingar inom företaget. Du stödjer projektledare och upphandlingsledare genom hela upphandlingsprocessen. Vidare kommer du att stödja projektledare och upphandlingsledare i två projekt med en omfattning om 50% i vardera projekt. Förekommande arbetsuppgifter är att utföra dokumenthantering enligt rutiner och riktlinjer, diarieföra handlingar i systemet och vara behjälplig vid utlämande av allmänhandling. Vidare skriver du protokoll vid möte och workshops, utför mötebokningar och resebeställningar, tidplanering, fakturahantering och vara behälplig med arbetsuppgifter som närmsta projektledare önskar. Uppdraget startar 5 juni och pågår fram till 2020-06-30 med möjlighet till förlängning på 6 månader. Vi går igenom ansökningar löpande, skicka in din ansökan redan idag!
Om företagetJobBusters är ett auktoriserat personaluthyrnings- och rekryteringsföretag. Vi är inriktade mot tjänstemän och sätter stort värde i att hitta rätt person till rätt position. Genom att vara flexibla, tillgängliga och närvarande i relation till kund, konsult och kandidat, har vi som målsättning att hitta våra kunders drömkandidat och våra kandidaters drömjobb. Du kommer att arbeta hos vår kund som är en statlig myndighet.
Arbetsplatsen är belagd i Stockholm.
Kvalifikationer• Du har gymnasial examen med relevant inriktning.
• Du har erfarenhet av att bistå projektledning.
• Du har dokumenterad erfarenhet av tidigare administrativt arbete.
• Du har goda kunskaper i Office-paketet och god datorvana i allmänhet.
• Du har minst 5 års erfarenhet av projektadministration.
• Du har erfarenhet av att administrativ bistå förfarandet med att ta fram upphandlingsdokumentation inklusive kravställning.
• Meriterande om du har erfarenhet av arbete i offentlig verksamhet, arbetat i projektform, goda kunskaper i XPLM/Props projektmetodik, erfarenhet av stora och komplexa projekt, erfarenhet av upphandlingar och kunskaper i Agresso och Projektplatsen.
Dina personliga egenskaperFör att passa i tjänsten behöver du vara strukturerad, effektiv och god samarbetsförmåga. Vidare tror vi att du är lösningsorienterad och god förmåga att hantera olika typer av arbetsuppgifter. Vidare är du noggrann och har en god kommunikativ förmåga.
ErsättningLön, enligt överenskommelse.
Tillträde och ansökan
Heltid. Vår kund önskar start 5 juni 2019 och uppdraget förväntas löpa t.o.m. 30 juni 2020 med möjlighet till förlängning på 6 månader. Du kommer att vara anställd av JobBusters som konsult hos vår spännande kund.
Skicka in din ansökan i Word-format snarast, då intervjuer sker löpande.
Sökord: Upphandlingsadministratör, administratör, projekt, projektadministration, projektledning, upphandlingsdokumentation, kravställning, offentlig verksamhet, projektform, XPLM/Props projektmetodik, stora och komplexa projekt, upphandlingar, Agresso, Projektplatsen.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid, mer än 6 månader
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-05-24
Ange följande referens när du ansöker: 3030
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktCamilla Wohlin
camilla@jobbusters.se 0709-788 688
FöretagJobBusters AB
AdressJobBusters AB
Wennerbergsgatan 10
11258 Stockholm
KontorsadressWennerbergsgatan 10
Jobbnummer 4798849
Observera att sista ansökningsdag har passerat.