Upphandlare till Stockholm
Bemannia Kontor AB / Inköpar- och marknadsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bemannia Kontor AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Har du erfarenhet av entreprenadupphandlingar och goda kunskaper inom LOU/LUF? Är du på jakt efter ett uppdrag i Stockholm? Sök redan idag till denna tjänst!
Om uppdraget
Vi söker nu en upphandlare inom entreprenadupphandling till en kund i Stockholm som är verksam inom offentlig sektor. Uppdraget är på heltid, startar snarast möjligt och pågår till 31 december 2023. Arbetet sker på plats i kundens lokaler i Solna, det finns även möjlighet till distansarbete i viss mån.
Publiceringsdatum2023-10-20ArbetsuppgifterDu kommer arbeta strategiskt med inköpsarbete och hela inköpsprocesser. Tillsammans med kollegor arbetar du med att implementera och ta fram ett konkret underlag för vilket stöd som kunden kan ge till upphandlande organisationer i syfte att öka kunskapen kring hur arbetslivskriminalitet förebyggs. Utöver detta arbetar du med:
• Självständiga direktupphandlingar och inköp
• Självständiga avrop från statliga ramavtal
KvalifikationerVi söker dig med erfarenhet av självständigt arbete inom entreprenadupphandling. Du har goda kunskaper inom området samt arbetat med entreprenadupphandling genom hela inköpsprocesser. Du har även:
• Högskoleutbildning inom juridik, ekonomi eller likvärdig utbildning. Alternativt YH-utbildning som upphandlare/inköpare eller likvärdig utbildning och minst tre (3) års arbetslivserfarenhet från liknande arbete.
• Goda kunskaper inom LOU/LUF
• Erfarenhet av att arbeta med upphandlingsverktyg t.ex. TendSign, Mercell
• Goda kunskaper i MS Office eller likvärdigt
• Flytande kunskaper i svenska, såväl i tal som skrift
Vad vi erbjuder dig
Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.
Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Ladda gärna upp ditt cv i word-format och på svenska. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag, 2023-11-25.
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, Jaqueline Shafig,
jaqueline.shafig@bemannia.seFör generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 072 175 50 00
Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem - krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet
Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.
Ersättning Lön enligt överenskommelse
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2023-10-25
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Bemannia Kontor AB (org.nr 556633-5476),
https://www.bemannia.se Arbetsplats Bemannia
Kontakt Jaqueline Shafig
jaqueline.shafig@bemannia.se 072-175 50 00 Jobbnummer 8206924
Observera att sista ansökningsdag har passerat.