Upphandlare / Säljstöd / Backoffice till Gunnar Engstrand AB

Bravura Sverige AB / Inköpar- och marknadsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!


Publiceringsdatum
2022-04-04

Om tjänsten
Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Gunnar Engstrand AB.

Om företaget
Gunnar Engstrand AB är ett diversifierat familjeföretag grundat 1927. De arbetar främst med produkter för rengöring och absorption inom offentlig sektor, produktion och servicenäring. Företaget har en mycket låg personalomsättning och värnar samt vårdar långa relationer. En majoritet av produkterna marknadsförs under deras eget varumärke EasiTex.

Gunnar Engstrand AB arbetar mycket nära sina kunder enligt ledorden kvalitet och långsiktig hållbarhet, med en service och ett sortiment som skapar tydligt värde och bidrar till ökad effektivitet och rena miljöer. Läs mer på www.guneng.se

Som BID-Manager tillhör du ett företag om 14 anställda med kontor lokaliserat i fina lokaler centralt på Östermalm.


Dina arbetsuppgifter
Som upphandlare har du ett huvudansvar kring hela upphandlingsprocessen. Det handlar främst om förberedelse och inlämning av offentlig upphandling. Parallellt med det bevakar du inkommande upphandlingar, sköter löpande avtalsuppföljningar och för statistik. Du driver projekt och koordinerar övriga i teamet kring behov/stöd i processen. Efter slutförd upphandling ser du också till att de nya avtalen implementeras i organisationen.

I rollen ingår också delaktighet i försäljningsorganisationens arbete. Uppgifter där kan inkludera att ordna med varuprovsutskick och säljmaterial inför säljarnas möten och mässor där Gunnar Engstrand närvarar. Därtill bistår du vid behov kring övrig administration och kan svara på enklare inkommande frågor från kund. I flera av arbetsmomenten arbetar du nära och i samarbete med dina kollegor.

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Dokumenterad erfarenhet från administrativa arbetsuppgifter
• Erfarenhet som BID-Manager/huvudansvarig inom upphandling med erfarenhet av att ha drivit anbud som resulterat i avtal är meriterande
• Relevant eftergymnasial utbildning är meriterande
• God dator- och systemvana
• Goda kunskaper i Office-paketet
• Flytande kunskaper i svenska, du kan läsa och tolka komplexa texter och kan på ett effektivt sätt formulera dig i både tal och skrift
• Goda kunskaper i engelska
• Erfarenhet från upphandlingar mot regioner/landsting/sjukvård är meriterande

För att trivas i rollen ser vi att du är en person som är hjälpsam och ställer upp för att stötta andra, oavsett om det ingår i dina arbetsuppgifter eller inte. Därtill trivs du i en dynamisk roll och tycker om försäljning samt är serviceinriktad. Du är strukturerad i ditt arbetssätt och mån om att göra ett bra arbete. Slutligen har du en god kommunikativ förmåga, du är bekväm med andra människor och känner dig avslappnad i sociala situationer.

Övrig information:

Start: Omgående, med hänsyn till uppsägningstid
Plats: Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: Public Bid Manager, anbudsansvarig, public, offentlig, bid, anbud, ansvarig, offentlig sektor, vård, omsorg, myndighet, upphandling, avtal, affärer, backoffice, säljstöd

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-05-04
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Bravura Sverige AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)

Arbetsplats
Bravura

Kontakt
Malin Erson
malin.erson@bravura.se
08-40024050

Jobbnummer
6506501

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura Sverige AB: