Uppdragsansvarigchef till OP Assistans

Ockelbos Personligaste Assistans AB / Administratörsjobb / Gävle
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Gävle, Älvkarleby, Sandviken, Ockelbo, Ovanåker eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Ockelbos Personligaste Assistans AB i Gävle, Sandviken, Ockelbo, Ovanåker, Hofors eller i hela Sverige

Om rollen

Du har ansvaret för helheten kring våra kunders personliga assistans. Som uppdragsansvarigchef hos oss på OP Assistans är du kontaktperson för kunden och närmsta chef för de personliga assistenterna. Med din kunskap och med ett personligt engagemang bidrar du till att skapa trygghet för våra kunder och till att våra assistenter känner arbetsglädje, stolthet och trygghet i sin arbetssituation.

Publiceringsdatum
2021-05-20

Kvalifikationer
För att lyckas väl i rollen har du har tidigare erfarenhet av personalplanering och arbetsledning. Du har ett lösningsfokuserat förhållningssätt till ditt arbete och du gillar att ta initiativ och driva förändring som leder till förbättring och utveckling. I din roll är du affärsmässig och tydligt resultatinriktad. Din kommunikativa förmåga är pedagogisk, lyhörd och effektiv. Lika så har du en god förmåga att planera, följa upp och utvärdera. Som person är du tydligt värderingsstyrd och du har ett hjärta för den typ av verksamhet som vi står för.

Du inspirerar dina medarbetare till nytänkande och utveckling och du skapar möjlighet för andra att ta mer ansvar och vara med och påverka beslut. Genom ditt ledarskap får du andra att vilja, våga och växa.

Kvalifikationer
Du har minst 12 månaders dokumenterad chefserfarenhet inom SoL- alternativt LSS-verksamhet, gärna personlig assistans där du haft budget- och arbetsmiljöansvar. Som ansvarig för den dagliga driften ska du behärska det svenska språket i tal och skrift.

Du har svenskt körkort och kör bil.

Tjänstgöringsgrad

Tjänsten är på 100% och är placerad i Gävle. Tjänsten innebär resor inom regionen och arbete utanför kontorstid förekommer.

Om rekryteringsprocessen

Vi ser gärna att du ansöker snarast då vi går igenom inkomna ansökningar löpande och tjänst kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.

Att jobba som verksamhetschef hos något av Team Olivia assistansbolag

Team Olivia är ett ledande omsorgsföretag med tjänster inom bland annat personlig assistans, individ- och familjeomsorg och hemomsorg. Vi finns nära våra kunder på över 200 platser i Sverige, Norge och Danmark. Våra cirka 13 000 medarbetare arbetar för att göra varje enskilt liv rikare och mer värdigt, varje dag. Vill du veta mer om Team Olivia - klicka här! (https://www.teamolivia.se/sv)

Hos Team Olivias assistansbolag genomsyras den personliga assistansen av delaktighet och inflytande där kunden är den som bestämmer hur insatsen ska vara utformad. För oss utgör trygghet och en god personkemi grunden för en högkvalitativ assistans. Läs mer om Team Olivias assistansbolag - klicka här! (https://www.teamolivia.se/sv/personlig-assistans)

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2021-06-20
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Ockelbos Personligaste Assistans AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Ockelbos Personligaste Assistans AB (org.nr 556553-5910)

Arbetsplats
OP Assistans

Jobbnummer
5750051

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Ockelbos Personligaste Assistans AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Ockelbos Personligaste Assistans AB: