Uppdragsansvarig till Växjökontoret, Olivia Personlig Assistans

Olivia Personlig Assistans AB / Administratörsjobb / Växjö
2015-11-11
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Uppdragsansvarig till Växjökontoret, Olivia Personlig Assistans" (publicerad 2015-12-15) ⬅️


Visa alla administratörsjobb i Växjö, Alvesta, Uppvidinge, Lessebo, Hylte eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Olivia Personlig Assistans AB i Växjö, Alvesta, Lessebo, Tingsryd, Ljungby eller i hela Sverige

Olivia Personlig Assistans präglas av kunskap, känsla, närhet och tillgänglighet och därför finns vi med kontor nära dig och erbjuder kunder och assistenter - Mer känsla och omtanke!
Olivia Personlig Assistans kombinerar det stora assistansbolagets samlade kompetens och erfarenhet med det lilla lokalkontorets möjlighet att vara personlig och lättillgänglig. Via personalen på något av våra 10 lokalkontor erbjuds funktionshindrade råd och stöd när det gäller att anställa personliga assistenter och att administrera den personliga assistansen. Vi har idag 260 uppdragsgivare och närmare 1500 assistenter som gör ett fint jobb varje dag året runt. Som assistent hos oss får du genomgå ett gediget utbildningsprogram som både ger dig trygghet i din yrkesroll och kunden en säker assistans.

Olivia Personlig Assistans är ett varmhjärtat och väletablerat assistansföretag, fyllt med kunskap och känsla som vi vill förmedla till våra kunder och medarbetare. Vi erbjuder dig ett omväxlande och stimulerande arbete i en dynamisk miljö där egna initiativ och idéer uppskattas.

Nu söker vi en Uppdragsansvarig till vår verksamhet Växjö. Som Uppdragsansvarig är du ansvarig för kundkontakt, arbetsledning och administration för ett antal assistansgrupper. I arbetsuppgifterna ingår bl.a. kontakt med kunder, kvalitetsarbete och aktiviteter, rekrytering och bemanning, hålla i personalmöten, utveckling- och lönesamtal, arbetsmiljöarbete, externa kontakter som Försäkringskassa och god man, lönerapportering och administration av assistanstimmar.

Vi söker dig som är utbildad inom vård, social omsorg eller annan adekvat utbildning. Det är önskvärt att du har erfarenhet av arbetsledning och personlig assistans. Viktigt är att du är framåt och stresstålig samt att du har en stark känsla för service. Din sociala kompetens är en förutsättning för detta arbete som präglas av ständig interaktion med medarbetare och kunder.

Låter detta intressant är du välkommen att skicka in en ansökan.

Fast lön

Tillsvidare med 6 månaders provanställning

Intervjuer kommer att hållas löpande under ansökningstiden.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Rekrytering

Publiceringsdatum
2015-11-11

Ersättning
Månatlig löneutbetalning

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2015-12-11
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Linda Sundberg, Enhetschef 0470-782600

Företag
Olivia Personlig Assistans AB

Adress
Olivia Personlig Assistans AB
Taptogränd 4
35236 Växjö

Kontorsadress
Taptogränd 4 35236 Växjö

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2523771

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Olivia Personlig Assistans AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Olivia Personlig Assistans AB: