Uppdragsansvarig hos Olivia Personlig Assistans AB
Olivia Personlig Assistans AB / Sjukvårdschefsjobb / Växjö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla sjukvårdschefsjobb i Växjö,
Alvesta,
Uppvidinge,
Lessebo,
Hylte eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Olivia Personlig Assistans AB i Växjö,
Alvesta,
Lessebo,
Tingsryd,
Ljungby eller i
hela Sverige Olivia Personlig Assistans kombinerar det stora assistansbolagets samlade kompetens och erfarenhet med det lilla lokalkontorets möjlighet att vara personlig och lättillgänglig. Vårt mål är att erbjuda den bästa personliga hjälpen och assistansen på ett omtänksamt och engagerat sätt. Vi ska utveckla och förbättra livet för människor med funktionsvariationer. Via personalen på något av våra 10 lokalkontor erbjuds funktionsvarierade råd och stöd när det gäller att anställa personliga assistenter och att administrera den personliga assistansen. Vi har idag 240 kunder och närmare 1200 assistenter som gör ett fint jobb varje dag året runt. Som assistent hos oss får du genomgå ett gediget utbildningsprogram som både ger dig trygghet i din yrkesroll och kunden en säker assistans.
Vill du vara med och skapa framtidens personliga assistans tillsammans med oss? Vi söker dig som motiveras av att arbeta med människor, utveckling och vars hjärta klappar för omsorg.
Om rollenDu har ansvaret för helheten kring våra kunders personliga assistans. Som uppdragsansvarig är du kontaktperson för kunden och närmsta chef för de personliga assistenterna. Med din kunskap och med ett personligt engagemang bidrar du till att skapa trygghet för våra kunder och till att våra assistenter känner arbetsglädje, stolthet och lugn i sin arbetssituation.
KvalifikationerFör att lyckas väl i rollen har du har tidigare erfarenhet av personalplanering och arbetsledning. Du har ett lösningsfokuserat förhållningssätt till ditt arbete och du gillar att ta initiativ och driva förändring som leder till förbättring och utveckling. Vi tror också att du som person är väldigt flexibel och kan prioritera. I din roll är du affärsmässig och tydligt resultatinriktad. Din kommunikativa förmåga är pedagogisk, lyhörd och effektiv. Lika så har du en god förmåga att planera, följa upp och utvärdera. Som person är du tydligt värderingsstyrd och du har ett hjärta för den typ av verksamhet som Olivia Personlig Assistans bedriver.
Du inspirerar dina medarbetare till nytänkande och utveckling och du skapar möjlighet för andra att ta mer ansvar och vara med och påverka beslut. Genom ditt ledarskap får du andra att vilja, våga och växa.
KravDu har minst 12 månaders chefserfarenhet inom SoL- alternativt LSS-verksamhet. Vi ser gärna att du har dokumenterad kunskap inom arbetsrätt samt arbetstidslagen. Som ansvarig för den dagliga driften ska du behärska det svenska språket i tal och skrift. Det innebär kunskaper i svenska motsvarande lägst gymnasiet eller svenska som andraspråk 3.
Du har svenskt körkort och kör bil.
TjänstgöringsgradTjänsten är på 100% och är placerad i Göteborg. Tjänsten innebär resor inom regionen och arbete utanför kontorstid förekommer.
Om ossOlivia Personlig Assistans är de större privata aktörerna inom personlig assistans i Sverige och är en del av TEAM Olivia. Vi erbjuder omsorgs- och rehabiliteringstjänster och har elva lokalkontor från Borlänge i norr till Oskarshamn i söder. Vårt mål är att erbjuda den bästa omsorgen på ett omtänksamt och engagerat sätt. Vår ambition är att vara närvarande och alltid ha tid för våra kunder och medarbetare - för oss är det viktigt att alla alla känner sig sedda och respekterade. Besök gärna vår hemsida,
www.oliviapersonligassistans.seVaraktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
Publiceringsdatum2019-02-27ErsättningFast månads- vecko- eller timlön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-03-29
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktLinda Sundberg 0470-78 26 03
FöretagOlivia Personlig Assistans AB
AdressOlivia Personlig Assistans AB
Trädgårdsgatan 3
41108 Göteborg
KontorsadressTrädgårdsgatan 3 41108 Göteborg
Jobbnummer 4637912
Observera att sista ansökningsdag har passerat.