Uppdrag som administratör i en koordinerande roll!

Perido AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Perido AB i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Huddinge, Järfälla eller i hela Sverige

Perido söker nu en administratör för ett konsultuppdrag till en offentlig verksamhet som bland annat ansvarar för underhåll av gator och parker, klottersanering samt har hand om skötsel och tillsyn av kommunens naturreservat, mark och skogar. Den här tjänsten tillhör en avdelning som är uppbyggd av tre enheter och består av 50 medarbetare. Tjänsten är placerad strax söder om Stockholm.

Rollen som administratör innebär att du kommer att ha en koordinerande roll samtidigt som du hanterar administrativa sysslor. Du blir helt enkelt spindeln i nätet hos verksamheten, där dina huvuduppgifter blir att effektivt hantera och besvara olika inkommande ärenden. Dessa innefattar främst felanmälningar, men även frågor, synpunkter och klagomål från allmänheten. Vi ser därför att du som söker är serviceinriktad och driven som person. Du kommer även att hantera och administrera olika typer av skadeanmälningar, vilket innebär att du samarbetar både med en kommunjurist och med olika försäkringsbolag. Då informationsflödet är stort tror vi därför att du som söker tycker om att jobba i ett högt tempo på en arbetsplats där det händer mycket!

Du kommer att arbeta nära avdelningens registrator samt en annan kollega som har en administrativ roll och är därför kommunikativ med god samarbetsförmåga. Vid behov hjälper du även avdelningen med administrativa uppgifter så som att boka möten och hantera enklare inköp och beställningar.

Är det här nästa utmaning för dig? Varmt välkommen med din ansökan redan idag!

Publiceringsdatum
2017-12-07

Kravprofil för detta jobb
• Gymnasial utbildning
• Erfarenhet av administrativt arbete
• Du uttrycker dig mycket väl i tal och skrift

Meriterande
• Tidigare erfarenhet av liknande arbete inom offentlig sektor

Tjänstens omfattning och tillträde
Heltid, konsultuppdrag i 6 månader. Tillträde 2018-01-08.

Så ansöker du
Ansökan görs via vår hemsida. Vid första kontakten med ansvarig rekryterare hos oss får du mer information om kundföretaget och tjänsten. Så länge annonsen finns på vår hemsida är tjänsten sökbar.

Är du en strukturerad och kommunikativ person som vill kombinera administration med en koordinerande roll? Tycker du om att arbeta serviceinriktat i ett högt tempo och är nyfiken på nästa utmaning? Då kan det här vara uppdraget för dig!

Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag inom tjänstemannasektorn, som vuxit stadigt sedan starten 2003. Vår vision är att alla ska trivas och vara engagerade på jobbet. Detta inkluderar våra medarbetare, våra kunder och våra konsulter - något som syns i hög konsultnöjdhet i interna undersökningar år efter år. Vi består idag av 90 medarbetare internt och över 700 konsulter på uppdrag över hela landet. Våra uppdrag finns inom många olika branscher på allt ifrån storbanker, multinationella IT-bolag, världsledande telecomföretag, hälsoorganisationer, statliga myndigheter och mindre privata företag. För att måna om en trygg och säker arbetsmiljö är vi anslutna till kollektivavtal. Om du har någon akut fråga kan du mejla vår frågemejl, du får svar vardagar inom 24 timmar. Ange tjänstens referensnummer 16238AS i ämnesraden.

Kontaktuppgifter för detta jobb
Frågor: fraga@perido.se

Hemsida: www.perido.se

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-01-06
Ange följande referens när du ansöker: 16238AS
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Perido AB

Adress
Perido AB
Katarinav 15, 8 tr
11645 STOCKHOLM

Kontorsadress
Katarinav 15, 8 tr

Jobbnummer
3842585

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Perido AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Perido AB: