Uppdrag inom kundreskontra på fastighetsbolag i Malmö
SJR AB / Ekonomiassistentjobb / Malmö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomiassistentjobb i Malmö,
Burlöv,
Lomma,
Staffanstorp,
Vellinge eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos SJR AB i Malmö,
Burlöv,
Lomma,
Lund,
Svedala eller i
hela Sverige SJR in Scandinavia (SJR) är ett av Sveriges ledande rekryterings- och konsultföretag med inriktning mot Ekonomi och Bank & Finans. Sedan 1993 har SJR byggt upp ett brett kontaktnät i näringslivet inom denna sektor. Personlig service och kvalitet är utmärkande för SJR. Vi är idag ca 500 anställda och har kontor i Stockholm, Malmö, Göteborg och Helsingborg.
Vår främsta resurs är vår personal och vår vision är att vara förstahandsvalet för ekonomer som vill byta arbete och för företag som behöver personalresurser inom Ekonomi och Bank & Finans. SJR är noterat på First North-listan. Vi hjälper våra kunder att tillsätta tjänster på chef- och specialistnivå. SJR arbetar med uppdrag till privata näringslivet, myndigheter och statliga bolag.
Har du tidigare erfarenhet av storbolag och/eller fastighetsbranschen? Då är du konsulten för oss! För kunds räkning söker vi en erfaren ekonomiassistent till kundreskontraavdelningen på ett SSC i Malmö. Tjänsten är på heltid och förväntas starta omgående.
Publiceringsdatum2016-05-03Dina arbetsuppgifterFakturering Daglig bokföring Kontering av leverantörsfakturor Hyresaviseringar Hantering och uppdatering av register Kontakt med interna och externa samarbetspartners
BakgrundDu har en civilekonomexamen eller motsvarande. Vi ser att du har 2-3 års arbetslivserfarenhet från liknande arbete och bred kunskap av kundreskontra. Det är meriterande men inte ett krav med erfarenhet från fastighetsbranschen. Dina tidigare roller har innefattat något av de större ekonomisystemen och du är van vid att tala både svenska och engelska i yrkessammanhang.
Personligt:
Som medarbetare är du van vid att samarbeta och bygga relationer. Du är inte rädd för att ta dig an nya ansvarsområden och har ett lösningsfokuserat arbetssätt. Rollen kräver både flexibilitet och noggrannhet och du har vana av att ha många bollar i luften samtidigt samt leverera goda resultat. Du kommer att ingå i ett team av ekonomiassistenter uppdelade på leverantörs-, och kundreskontra. Teamet idag präglas av självständigt arbete kombinerat med glatt humör och god service.
Så ansöker duDet finns ingen tid att förlora om du tycker att tjänsten låter intressant. Vi arbetar med löpande urval och ser fram emot din ansökan! Har du frågor eller eventuella funderingar kring tjänsten är du välkommen att kontakta Amanda Lundvall på 040-6655110.
Konsult hos SJR Som konsult hos SJR ska du drivas av att utvecklas och inspireras av nya utmaningar och miljöer. Du har en förmåga och känsla för att verka i olika verksamheter och grupper. Vi arbetar i nära samarbete med dig och är lyhörda för dina önskade utmaningar. Tillsammans med vårt goda renommé och varumärke samt med våra framgångsrika kunder kan vi matcha rätt uppdrag för dig och stödja dig i din önskade karriär. \xA0
Varaktighet, arbetstid
Start omgående Start omgående
ErsättningSEK
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-05-29
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktAmanda Lundvall +46 406655110
FöretagSJR AB
AdressSJR AB
Box 7420
10391 Stockholm
KontorsadressHumlegårdsgatan 20, 4tr
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2821542
Observera att sista ansökningsdag har passerat.