Uniflex söker en koordinator för deltidsuppdrag

Uniflex Sverige AB / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
2018-02-14
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Uniflex söker en koordinator för deltidsuppdrag" (publicerad 2018-02-21) ⬅️


Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Uniflex Sverige AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Huddinge eller i hela Sverige

Jobbeskrivning
Är du noggrann, har koll på vad revisioner innebär och har erfarnhet av ekonomiassistent, koordinator eller liknande roll? Då är du rätt person för jobbet!
Vi söker en person för en administrativ roll, som koordinator på 50% för kunds räkning.

Arbetsuppgifter i korta drag:

• koordinator av IT Assurance audit samt övriga Interna & externa audits (ej finansiella audits)
• Incidenthanterings & rapporteringsansvarig , dvs granskar så att allt följer processen, ser korrekt ut etc
• Koordinator av compliance aktiviteter inom bolaget (livscykel)
• Medhjälplig vid implementation, revidering och uppföljning av Risk management

Kollegor på avdelningen finns med och stöttar i arbetet. Inget krav på utbildning, men meriterande med erfarenhet av liknande arbete för att komma in i arbetsrollen så snabbt som möjligt.
Arbetstiderna är flexibla och kan anpassas efter person men arbetet är på 50%.
Start: omgående, så snart som möjligt
Varaktighet: ca 2 månader, med stor möjlighet till förlängning

Som anställd hos Uniflex knyter du värdefulla kontakter och får bred erfarenhet av yrkeslivet. Uniflex ser sin personal som sin viktigaste resurs och tillgång då våra konsulter bär det yttersta ansvaret för god leverans och att kunden är nöjd. Vår personal är vårt ansikte utåt, representerar Uniflex, våra kunder och sig själva. Det gör dig som anställd hos oss ovärderlig!


Personliga egenskaper
Förutom tidigare erfarenheter, ser vi stor vikt vid personlig lämplighet vid rekrytering. Som person är du ansvarsfull, prestigelös och social samt inte rädd för att "hugga i". Du drivs av att få saker och ting gjorda och är van vid att ta eget ansvar. Du har förmågan att arbeta självständigt såväl som tillsammans med andra kollegor och du är en person som ser det som en självklarhet att göra det lilla extra för kunden. Eftersom tjänsten innebär såväl praktiskt som mer administrativt arbete är du en flexibel person som trivs med att ha varierande arbetsuppgifter.

Vi ser fram emot din ansökan!


Uniflex är ett auktoriserat bemanningsföretag som arbetar med uthyrning, rekrytering och omställning av personal inom yrkesområdena industri, lager, bygg, el, kontor, restaurang och butik. Uniflex är noterat på NASDAQ OMX Stockholm, Small Cap, och finns i Sverige, Norge, Finland och Tyskland. Uniflex är medlem i Almega Bemanningsföretagen och har kollektivavtal med LO och Unionen. Uniflex är kvalitets- och miljöcertifierat.

Varaktighet, arbetstid
Deltid 50% Tillfälligt arbete, 11 dagar - 3 månader

Publiceringsdatum
2018-02-14

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-03-01
Ange följande referens när du ansöker: 39947
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Madelene Ottosson

Företag
Uniflex Sverige AB

Adress
Uniflex Sverige AB
Box 7014
12107 Stockholm-Globen

Kontorsadress
Box 7014

Jobbnummer
3964215

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Uniflex Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Uniflex Sverige AB: