Uniflex söker efter kundkoordinatorer!

Uniflex Sverige AB / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Uniflex Sverige AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Huddinge eller i hela Sverige

Uniflex är ett auktoriserat bemanningsföretag som arbetar med uthyrning, rekrytering och omställning av personal. Vi finns på drygt 50 orter i hela Sverige och har över 5000 anställda. Uniflex har kollektivavtal med LO, Unionen och Akademikerförbunden. Uniflex är kvalitets-, miljö- och arbetsmiljöcertifierat.

Som anställd hos Uniflex knyter du värdefulla kontakter och får bred erfarenhet av arbetslivet. Uniflex kan också vara början på en karriär hos någon av våra kunder. Uniflex ser sin personal som sin viktigaste tillgång och därför erbjuder vi friskvårdsbidrag och andra förmåner till våra anställda.

Publiceringsdatum
2014-12-16

Beskrivning av jobbet
Vi letar just nu efter en kundkoordinator / orderhandläggare till kundservice för arbete hos en av våra kunder i Solna. Uppdraget hos vår kund kommer att pågå cirka 6-12 månader och det finns goda möjligheter till fortsättning direkt hos kund.

Arbetsuppgifter som ingår i tjänsten:

• Bevakning av funktionsbrevlådor
• Ta emot beställningar på service och installation som kommer via mail, affärsystem och telefon
• Registrera beställningar i Movex (kundens system)
• Återkoppla till kund efter registrerad beställning och om eventuella förändringar
• Hantera enklare mer- och tillägsförsäljningar
• Ta emot leads och styra till rätt säljare
• Registrera nya kunder
• Ta emot och registrera reklamationer
• Delta på implementeringsmöten vad gäller nya kunder/produkter och avtal
• Eskalera problem vid behov

Dina personliga egenskaper
För uppdraget som kundkoordinator / orderhandläggare söker vi dig som trivs i ett arbetsklimat som präglas av problemlösning, ett högt tempo och kreativa lösningar. Du är strukturerad i ditt arbete, noggrann och flexibel.

Du har
• god vana av att använda telefonen som arbetsredskap, samt erfarenhet av att bemöta kunder och hantera ärenden över telefon/e-post. Du har ett par års tidigare erfarenhet av att arbeta med någon form av kundtjänst / internsupport.
• goda kunskaper inom MS Office
• god datavana
• förmåga att kunna formulera dig väl i skrift och tal
• Vana att arbeta i olika ärendehanteringssystem
• Van att arbeta i team men även förmåga att arbeta självständigt

Det är meriterande om du som söker tjänsten som kundkoordinator har kunskap och intresse för teknik, och då framför allt inom teleoperatörsbranschen.

Konsultuppdraget är på heltid med start januari/februari med löpande intervjuer!

Arbetstider och omfattning
Heltid tillsvidareanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2015-01-11
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 15756
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Edvard Sjöberg

Företag
Uniflex Sverige AB

Adress
Uniflex Sverige AB
Arenavägen 57
12107 Stockholm-Globen

Kontorsadress
Arenavägen 57, Stockholm-Globen

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2103711

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Uniflex Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Uniflex Sverige AB: