Ungersk kundtjänstmedarbetare till Zinzino AB
Zinzino AB / Butikssäljarjobb / Göteborg
2018-05-04
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Ungersk kundtjänstmedarbetare till Zinzino AB" (publicerad 2019-01-08) ⬅️
Visa alla butikssäljarjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Zinzino AB i Göteborg,
Karlstad eller i
hela Sverige Zinzino är ett av de snabbast växande direktförsäljningsbolagen i norra Europa, med försäljning i hela Norden, EU, Baltikum, USA och Kandada.
Vi marknadsför och säljer espressomaskiner, kaffe, te och tillbehör, samt en produktlinje inom funktionell mat, Zinzino Food.
Vi erbjuder dig kvalitativa produkter där hälsa, miljö och en känsla av vardagslyx står i centrum. Sedan år 2005 är Zinzino generalagent för fransk-belgiska kaffehuset Rombouts och har sedan tre år tillbaka ett samarbete med det norska bolaget BioActive Foods, leverantör av den unika oljan som är basingrediens i vår spännande produktlinje Zinzino Food.
Zinzino står för personliga, familjära kontakter mellan säljare och kund. Våra produkter återfinns inte i butiker och marknadsförs inte via tv-reklam eller tidningar. Istället är det ett säljnätverk av tusentals oberoende partners som via direktförsäljning kontaktar sina kunder och erbjuder produkterna i Zinzinos sortiment.
Zinzino är ett publikt aktiebolag och aktien är noterad på Nasdaq First North. Företaget har ett 90-tal anställda och omsättningen var 2016
490MSEK. Huvudkontoret finns i Västra Frölunda.
Zinzino växer så det knakar och behöver förstärka sin organisation ytterligare. Därför söker vi dig som tycker om att arbeta med service och support och som alltid sätter kunden i centrum! Tillsammans med dina kollegor på supportavdelningen ger du våra kunder och återförsäljare en positiv och givande kontakt med oss.
Arbetsuppgifter
• Telefon och mailsupport till företagets Ungerska kunder och återförsäljare och vid behov även stötta de övriga Europeiska länderna.
• Administrativa uppgifter såsom databashantering och fakturaärenden
• Registrering, avvikelsehantering och uppföljningsarbete
• Hantering av reklamationsärenden
Publiceringsdatum2018-05-04KvalifikationerVi tror att du har ungerska som modersmål och goda kunskaper i svenska.
Vi önskar att du har minst 2 års dokumenterad erfarenhet av att jobba med kundtjänst eller support där du hanterat många av de till kundtjänst tillhörande arbetsuppgifter såsom bla fakturaärenden samt reklamationsärenden. Du skall hantera Officepaketet obehindrat.
Vem är du?
Du är en positiv människa med ett välutvecklat servicesinne som alltid sätter kunden i fokus. Du är både effektiv och initiativrik. Du gillar att jobba som en del av teamet men har inga problem att ta initiativ på egen hand.
Att bemöta kunder och återförsäljare som pratar ungerska, eller svenska samt engelska är inget problem för dig.
Vad erbjuder vi dig?
Vi är ett ungt, expansivt och intensivt företag som huserar i nya fräscha lokaler i Västra Frölunda. Vi är ett gott gäng som tillsammans strävar efter att ha en givande arbetsdag och att leverera vårt absolut bästa till våra kunder.
Arbetstiderna är mån-fre kl. 08.00 till 17.00.
Tillsättning sker efter överenskommelse men vi jobbar med ett löpande urval så tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden gått ut.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-06-01
FöretagZinzino AB
AdressZinzino AB
Box 80
40121 Göteborg
KontorsadressHulda Lindgrens gata 8
Jobbnummer 4123653
Observera att sista ansökningsdag har passerat.