Unga Helpdeskagenter – Blivande supportspecialister
Experis IT / Supportteknikerjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Experis IT i Göteborg,
Mölndal,
Alingsås,
Borås,
Varberg eller i
hela Sverige Experis IT erbjuder kompetensförsörjning av chefer och specialister inom IT via konsultverksamhet, rekrytering och projektlösningar. Genom att kombinera vår branscherfarenhet med vår kunskap om människans potential får vi såväl individer som verksamheter att växa och utvecklas. Experis IT finns på ett 30-tal orter i Sverige och i mer än 50 länder världen över.
Publiceringsdatum2012-12-28Dina arbetsuppgifterVåra kunder har varierande behov av förstärkning i sina service och supportorganisationer. Uppdragen varierar när det gäller supporten. Vi söker nu i förebyggande syfte dig som är intresserad av data och IT och som blir stimulerad av att hjälpa andra, till inkommande uppdrag under hela 2013.
Arbetet i en Helpdesk är ansvarsfullt och kan under vissa tider vara pressat. Man arbetar för det mesta i ett ärendehanteringssystem där allt loggats och dokumenteras. Sedan har man telefon och mail som sina främsta arbetsredskap. Den tekniska miljön är ofta Windowsmiljö och nivån ligger ofta på "Gymnasienivå" och som person bör man ha ett genuint Data/IT intresse, kunna Windows XP och Windows 7, Officepaketet, Outlook, samt lite om Active Directory. Det samtliga tjänster har gemensamt är att kunden kräver att man är social och utåtriktad och kan hantera stress och olika typer av människor samt att man är strukturerad och har ordning och kontroll på saker.
Vem är du?
Kanske har du arbetat med IT och support tidigare eller så har du gått någon IT-utbildning på gymnasiet eller motsvarande. Vi tror att du söker ett arbete där du får ingå i ett sammanhang, lära dig nya saker och få möjligheten att vidareutveckla dig inom yrket, ta eget ansvar och få möjligheten att visa vad du har att erbjud i en IT och supportorganisation. Du behärskar svenska och engelska i tal och skrift.
Vi värdesätter om du har följande egenskaper:
Vilja lära och uppnå resultat
Kommunikativ
Flexibel
Hängiven
Initiativtagande
Vad kan vi erbjuda dig?
Som konsult på Experis erbjuds du möjligheten att utveckla dina kunskaper i uppdrag hos några av Sveriges största företag inom flera olika branscher. Vi har höga förväntningar på dig, men i gengäld erbjuder vi dig goda utvecklings- och karriärmöjligheter inom ett expansivt och lönsamt konsultföretag.
Rätt uppdrag, på rätt plats, med stora möjligheter till fortsatt utveckling!
Som konsult på Experis får du ett varierande arbetsliv i spännande uppdrag hos intressanta kunder. Vi är specialiserade på karriärer för konsulter och underkonsulter och ger dig möjligheten att arbeta utomlands genom vårt nätverk på 57 kontor i 17 länder.
Vi vet vad som är viktigt för dig. Experis har kontor över hela världen, med djup kunskap inom ditt område. Det finns alltså stora möjligheter att vi har det perfekta uppdraget för just dig och din karriär.
Så ansöker duAnsöker gör du med registrerat CV på
www.experis.se.Eventuella frågor besvaras av Jan Hansson på mail till
jan.hansson@se.experis.comUrval och intervjuer kommer att ske löpande, så skicka in din ansökan snarast möjligt.
Sista ansökningsdag är 20 januari 2013.
Arbetstider och omfattningEnligt överenskommelse
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2013-01-20
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktJan Hansson 031-7086763
FöretagExperis IT
AdressExperis IT
BOX 1125
11181 Stockholm
Jobbnummer 1426207
Observera att sista ansökningsdag har passerat.