Undersköterskor till Intensiv- och perioperativ vård i Lund
Region Skåne, Skånes universitetssjukvård, division 1 / Undersköterskejobb / Lund
2016-06-22
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Undersköterskor till Intensiv- och perioperativ vård i Lund" (publicerad 2017-09-12) ⬅️
Visa alla undersköterskejobb i Lund,
Lomma,
Staffanstorp,
Burlöv,
Kävlinge eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Region Skåne, Skånes universitetssjukvård, division 1 i Lund,
Malmö eller i
hela Sverige Gör skillnad. Varje dag.
Vill du arbeta för att förbättra andra människors liv och samtidigt ha roligt på jobbet? Inom VO Intensiv och perioperativvård i Lund bedrivs högspecialiserad vård inom kirurgi, ÖNH, ortopedi, käkkirurgi, neurokirurgi, onkologi, ögonkirurgi och kvinnosjukvård. Hos oss får du ett spännande och stimulerande arbete där arbetsplatsen präglas av social gemenskap och utveckling.
Vill du bli en del av oss? Välkommen till Anestesi i Lund!
Publiceringsdatum2016-06-22ArbetsuppgifterVi söker nu tre undersköterskor till intensiv- och perioperativ vård i Lund. Tjänsten innebär rotation mellan ortopeden, kirurgen, öron-näsa-hals, käk, neurokirurgi/angio, kvinnokliniken, ögon och brachy. Vidare kommer du att få en fast tillhörighet på Centraloperation (kirurgen/öron-näsa-hals/käk samt ortopeden) eller neurokirurgi/angio, kvinnokliniken, brachy samt ögon. Vid jourtjänstgöring arbetar du på samtliga sektioner och deltar vid akuta larm.
Gällande schema tillämpas TimeCare med kvoterad arbetstid. Du kommer att anställas på dag/natt tjänstgöring, fast nattpersonal finns. TimeCare tillämpas under åtta veckors perioder, där du har möjlighet att själv önska arbetspass. Du kommer att få introduktion/bredvidgång under cirka åtta veckor innan du arbetar helgpass.
KvalifikationerVi söker dig som är utbildad undersköterska. Om du har tidigare erfarenhet från operationsavdelning är det meriterande.
I denna rekrytering tillämpar vi löpande urval så välkommen med din ansökan redan idag!
ÖVRIGT
Region Skåne ansvarar för hälso- och sjukvård, kollektivtrafik och en hållbar utveckling i hela Skåne. Vårt högsta beslutande organ är regionfullmäktige, som väljs direkt av invånarna i Skåne.
Skånes universitetssjukvård (SUS) bildades den 1 juni 2013 och består av Skånes universitetssjukhus samt av den offentligt bedrivna primärvården i Malmö- och Lundområdet. Skånes universitetssjukhus omfattar sjukhusverksamheterna i Lund och Malmö och är landets tredje största sjukhus. Förvaltningen har totalt omkring 12 700 medarbetare och en omsättning om 12,7 miljarder kronor. SUS erbjuder primärvård, länssjukvård och högspecialiserad vård, samtidigt som vi utbildar och bedriver avancerad forskning i nära samarbete med universitet och högskolor. Vi arbetar med respekt för människan och strävar alltid efter att vara bland de bästa
På Region Skånes hemsida under Lediga jobb kan du se i vilket skede Region Skånes rekryteringar befinner sig. Här finner du också förutom annonstitel, förvaltning eller bolag, hur många som har sökt tjänsten.
Till bemannings- och rekryteringsföretag och till dig som är försäljare:
Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser.
Varaktighet, arbetstid
Heltid. Tillsvidareanställning, tillträde: Tillträde enligt överenskommelse.
ErsättningEnligt avtal.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-07-06
Ange följande referens när du ansöker: A588909
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktSofie Rosencrantz, Enhetschef 046-17 13 47
Eva Holmer, Enhetschef 046-17 13 43
Britt-Marie Eriksson, Enhetschef 046-17 13 50
Pernilla Brandtlund-Runsten, Enhetschef Kirurgi 046-17 27 10
Facklig kontaktZora Eriksson, Kommunal
zora.eriksson@skane.seFöretagRegion Skåne, Skånes universitetssjukvård, division 1
AdressRegion Skåne, Skånes universitetssjukvård, division 1
Västra Storgatan 12
29189 KRISTIANSTAD
KontorsadressVästra Storgatan 12 KRISTIANSTAD
Jobbnummer 2919937
Observera att sista ansökningsdag har passerat.