Undersköterskor till Hedbacka i Söderhamns kommun
Söderhamns Kommun / Undersköterskejobb / Söderhamn
2022-03-30
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Undersköterskor till Hedbacka i Söderhamns kommun" (publicerad 2024-01-17) ⬅️
Visa alla undersköterskejobb i Söderhamn,
Bollnäs,
Hudiksvall,
Ockelbo,
Gävle eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Söderhamns Kommun i Söderhamn Hedbacka vård- och omsorgsboende
Är du utbildad undersköterska? Vill du bli en del i ett kreativt och engagerat arbetslag som genom sitt arbete gör skillnad för människor i behov av omsorg? Vi söker nu undersköterskor till Hedbacka vård- och omsorgsboende. Välkommen med din ansökan!
Publiceringsdatum2022-03-30ArbetsuppgifterHedbacka är ett medelstort vård- och omsorgsboende med både äldre- och demensboendeplatser. Dina arbetsuppgifter kommer i huvudsak bestå av omvårdnad genom att hjälpa brukaren med personlig hygien, tvätt, städ och sociala aktiviteter. Du kommer även att dokumentera och upprätta genomförandeplaner samt tillsammans med dina kollegor arbeta teambaserat för att brukaren ska få sina beviljade insatser utförda. Vi söker nu efter fyra personer till två tjänster med arbetstider förlagda dagar, kvällar och helger på rullande schema och två som kommer att jobba ständig natt.
Vi söker dig som
Är utbildad undersköterska och har ett genuint intresse för att arbeta med människor och med kunden i fokus. Vi ser det som en fördel om du har tidigare erfarenhet inom arbetsområdet. Då arbetet ställer krav på dokumentation och kommunikation krävs det att du behärskar det svenska språket i både tal och skrift. Det är även önskvärt med viss datorvana.
Som person ser vi gärna att du är självständig, har lätt att anpassa dig till ändrade omständigheter och kan ändra ditt syn- och förhållningssätt. Du kan se möjligheter i förändringar och är lugn, stabil och kontrollerad i stressade situationer samt kan behålla ett realistiskt perspektiv på situationer och fokuserar på rätt saker. Vi ser även att du kan sätta dig in i någon annans perspektiv eller situation, utan att ta över personens känslor. Vidare är du en lojal person som uttrycker en positiv attityd till ditt arbete och din verksamhet. Eventuell kritik tar du endast upp i korrekta sammanhang eller direkt med berörda parter eller överordnande. Vi ser gärna att du är en strukturerad person som kan planera, organisera och prioritera dina arbetsuppgifter på ett effektivt sätt. Du kommer med nya idéer och angreppssätt i arbetsrelaterade frågor samt har ett nytänkande som kan omsättas i praktiken och leder till goda resultat. Slutligen handlar du i enlighet med verksamhetens fattade beslut, verksamhetsplan, mål, policys och riktlinjer.
Stor vikt kommer att läggas vid personliga egenskaper.
Vi tillämpar löpande urval och tillsättning kan komma att ske före sista ansökningsdag. Välkommen med din ansökan!
Söderhamns kommun följer Folkhälsomyndighetens rekommendation om vaccinering.
Var med och skapa ett framgångsrikt Söderhamn! I sektor Välfärd fokuserar vi på vuxna personer över 20 år. Sektorn samlar de verksamheter och kompetenser som tillsammans har störst påverkan för att stärka vuxna och äldres egna resurser så att det kan leva ett så meningsfullt och självständigt liv som möjligt under livets alla faser. Här arbetar cirka 1100 medarbetare som möter människor i olika livssituationer genom sina yrkesroller inom exempelvis vård- och omsorgsboende, hemtjänst, hemsjukvård, LSS-boende, socialpsykiatri, beroendecenter och försörjningsenhet.
Varaktighet, arbetstid
Tillsvidare. 100%. Tillträde enligt överenskommelse.
ErsättningIndividuell lönesättning
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-04-24
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagSöderhamns kommun
Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "OF40/22".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Söderhamns kommun (org.nr 212000-2353)
Kontakt Mia Hellman, Enhetschef
mia.hellman@soderhamn.se 0270-74383 Jobbnummer 6489038
Observera att sista ansökningsdag har passerat.