Undersköterskor till centrums hemtjänstgrupp

Halmstads kommun, Hemvårdsförvaltningen / Undersköterskejobb / Halmstad
2020-02-12
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Undersköterskor till centrums hemtjänstgrupp" (publicerad 2022-06-29) ⬅️


Visa alla undersköterskejobb i Halmstad, Laholm, Båstad, Falkenberg, Ängelholm eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Halmstads kommun, Hemvårdsförvaltningen i Halmstad

Halmstad är en expansiv kommun där vi arbetar för att våra 100 000 kommuninvånare ska trivas och få ut mer av livet. Här finns möjligheterna för dig som vill ha ett meningsfullt arbete och bidra med engagemang och nytänkande. Tillsammans med 8000 kollegor är du med och bygger hemstaden, kunskapsstaden och upplevelsestaden. Läs mer om oss https://www.halmstad.se/intro

Hemvårdsförvaltningen ansvarar för äldre personers behov av vård, omsorg, boende och aktivitet. Förvaltningen är en av kommunens största arbetsplatser med cirka 2 200 anställda. Vi strävar ständigt efter utveckling och förnyelse inom vårt verksamhetsområde.

Hemvårdsförvaltningen skall vara en modern arbetsgivare som genom öppet klimat och med växtkraft för förnyelse och förändring möter nya behov och krav från Halmstads kommuns invånare.




Publiceringsdatum
2020-02-12

Arbetsuppgifter
Tjänsten som undersköterska innebär att du du utför beviljade insatser för verksamhetens kunder. I detta ingår bland annat medicinska insatser som utförs på delegation från sjuksköterska, personlig omvårdnad, inköp, städning och tvätt.

Du skapar en god vardag för de boende genom vård, omsorg och service utifrån den enskildes behov och önskemål.

Vi arbetar självklart med kunden i fokus!



Kvalifikationer
Vi söker dig som är utbildad undersköterska gärna med erfarenhet av att ha arbetet inom äldreomsorgen.

Du har en god datorvana, Intresse av teknik och välfärdsteknologi och har kunskaper i system som till exempel Heroma och intraphone, ange gärna i din ansökan vilka system du har kunskaper i.

Som person är du tillmötesgående och lyhörd inför dem du samarbetar med och du har förmågan att skapa förtroende, trygghet och engagemang bland kunder, personal och samarbetspartners. Du arbetar självständigt med struktur och har en god kommunikativ förmåga i såväl tal som skrift.

Vi värdesätter också att du är en trygg person, med hög social kompetens, med ett gott bemötande till alla samt att arbetar efter Hemvårdsförvaltningens värdegrund med ledorden - Tillit, Respekt och Ödmjukhet.

Stor vikt kommer läggas vid personlig lämplighet.

ÖVRIGT
För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen hos Halmstads kommun samt möjliggöra god kommunikation med våra sökande ber vi dig ansöka i Visma Recruit och inte via e-post eller pappersformat.

För att bli aktuell för anställning vill vi att du uppvisar ett utdrag från belastningsregistret. Beställ redan nu registerutdrag
442.3 på polisens hemsida. https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/. Utdraget ska tas med i ett oöppnat kuvert och uppvisas i samband med rekryteringen.

Vi undanber oss alla erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna annons.

Tjänsten tillsätts under förutsättning att den inte tas i anspråk av övertalig personal.

Varmt välkommen med din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Heltid. Tillsvidareanställning, tillträde: Tillträde - snarast eller enligt överenskommelse. .

Ersättning
Enligt avtal.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2020-02-26
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Halmstads kommun, Hemvårdsförvaltningen

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "C35511 - 2020".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Halmstads kommun (org.nr 212000-1215)

Arbetsplats
Halmstads kommun, Hemvårdsförvaltningen

Jobbnummer
5093800

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Halmstads kommun, Hemvårdsförvaltningen

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Halmstads kommun, Hemvårdsförvaltningen: