Undersköterskor, Ref Nr 82

Östersunds Kommun / Undersköterskejobb / Östersund
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla undersköterskejobb i Östersund, Krokom, Åre, Ragunda, Ånge eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Östersunds Kommun i Östersund

ÖSTERSUNDS KOMMUN
VÅRD- OCH OMSORGSFÖRVALTNINGEN söker till
OMRÅDE LIT OCH LUGNVIK söker med anledning av nya korttidsplatser
Schemalagd arbetstid dagar, helger, kvällar och på vissa tjänster nätter. Vikariat som ev kan övergå i tillsvidareanställning.

Publiceringsdatum
2011-04-08

Kvalifikationer
Önskvärt är att sökande genomgått omvårdnadsprogrammet eller jämförbar utbildning som bedöms ge undersköterskekompetens.
Du har tidigare erfarenhet av att arbeta inom vård- och omsorg.
Du har ett genuint intresse av att arbeta med människor och ett serviceinriktat arbetssätt. Stor vikt kommer att läggas vid bemötande, samarbetsförmåga, flexibilitet och ansvarstagande. Detta gäller i relationen med brukare och dess anhöriga så väl som arbetskamrater, legitimerad personal och chefer.

Arbetstider och omfattning
Visstidsanställning 6 månader eller längre
Heltid/Deltid
Schemalagd arbetstid dagar, helger, kvällar, nätter. Vikariat kan ev övergå i tillvidareanställning.

Ersättning
Fast lön
Individuell lönesättning

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2011-04-23
Ange följande referens när du ansöker: 82
Ansökan kan skickas till e-postadress: kontorsservice@ostersund.se

Kontakt
Laila Hult, bitr enhetschef, 063-14 48 22 (för Lit)
Eva Kallberg, bitr enhetschef, 063-14 48 14 (för Lit)
Christine Eriksson, enhetschef, 063-14 47 50 (för Lugnvik)

Företag
ÖSTERSUNDS KOMMUN

Adress
ÖSTERSUNDS KOMMUN
Serviceförvaltningen/Rekrytering
83182 ÖSTERSUND

Kontorsadress
Serviceförvaltningen, Rekrytering

Kontaktuppgifter
E-postadress: kontorsservice@ostersund.se

Jobbnummer
899257

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Östersunds Kommun

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Östersunds Kommun: