Undersköterskor och stödassistenter till bemanningspool

Arboga kommun / Undersköterskejobb / Arboga
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla undersköterskejobb i Arboga, Kungsör, Köping, Hallstahammar, Eskilstuna eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Arboga kommun i Arboga

Publiceringsdatum
2022-06-01

Beskrivning
Socialförvaltningen och Vård- och omsorgsverksamheten, Kompetensenheten söker nu personal till bemanningspoolen.

Enheten ansvarar för bemanningsarbete, schemaläggning, bemanningspool, rekrytering av timvikarier samt på sikt kompetensförsörjning.

Nu söker vi undersköterskor och stödassistenter till en bemanningspool som ska ersätta ordinarie personal vid akut frånvaro i våra verksamheter inom vård- och omsorg samt verksamheten för funktionsvariationer.

Dina arbetsuppgifter
Du kommer att arbeta som undersköterska eller stödbiträde inom våra verksamheter i vård- och omsorg och/eller verksamheten för funktionsvariationer. Bemanningspoolen täcker upp vid akut frånvaro på verksamheterna. Du har ett grundschema som du utgår ifrån och arbetsplatserna varierar. Då verksamheternas behov styr, kan schemalagda arbetstider komma att variera.

Kvalifikationer
Utbildning till undersköterska eller stödassistent.

Minst 1-2 års aktuell erfarenhet inom området.

Du har dator- och dokumentationsvana och kan uttrycka dig väl på svenska i tal och skrift.

För att du ska trivas med rollen, ser vi att du är flexibel, har ett lösningsfokuserat arbetssätt och en förmåga att se till verksamhetens bästa. Du har ett genuint intresse för människor och deras hälsa och har ett professionellt förhållningssätt. Du är en lugn och stabil person som även under snabbt ändrade omständigheter kan behålla fokus på det som ska utföras.

Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet.

Välkommen att bygga verksamheten tillsammans med oss!

Anställningsvillkor
Tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning.

Schemalagd arbetstid måndag-söndag, 37 h/vecka (dag, kväll och helg). Du har ett grundschema att utgå ifrån, tid och plats kan variera för varje dag utifrån behovet i verksamheterna. Arbetsvillkor enligt bilaga D.

Heltid eller enligt överenskommelse. Tillträde enligt överenskommelse.

B-körkort är ett krav

Månadslön, individuell lönesättning.

Facklig kontakt, Kommunal: 010-442 81 87.

Sista ansökningsdag 2022-06-15.

Urval och intervjuer kommer att ske löpande.

Vill du vet mer om jobbet vänligen kontakta Arbetsledare Sandra Karlsson, tfn 0589-872 05.
alt. Bitr. vård- och omsorgschef Erica Persson, tfn 0589-870 82.

Välkommen med din ansökan!

Bara en halvtimme från Örebro, Västerås och Eskilstuna ligger Arboga. I Arboga finns småstadens charm i storstadens närhet. Natur, skolor och fritidsaktiviteter ligger endast en promenad eller cykeltur bort. Många människor hämtar sin inspiration i Arboga. Vi har 14 100 invånare och drygt 1000 anställda i kommunen.

Vår värdegrund skapar ett gemensamt förhållningssätt och genomsyrar kommunens alla verksamheter. Den är en kompass i det dagliga arbetet för alla medarbetare och politiker:

"Med ett professionellt förhållningssätt och en uthållig organisation erbjuder vi service och tjänster av hög kvalitet. Genom ett modigt medarbetarskap och innovativt tänkande förverkligas visionen, Arboga plats för inspiration."

Välkommen du också!

Varaktighet, arbetstid
100%. Tillträde: Enligt överenskommelse Tillsvidareanställning

Ersättning
Månadslön, individuell lönesättning

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-06-15
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Arboga kommun

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "2022/66".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Arboga kommun (org.nr 212000-2122)

Körkort
För detta jobb krävs körkort.

Arbetsplats
Socialförvaltningen, Vård och omsorg

Kontakt
Sandra Karlsson
0589-87205

Jobbnummer
6702619

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Arboga kommun

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Arboga kommun: