Undersköterska till Zakrisdals vårdboende (natt)

Karlstads kommun / Undersköterskejobb / Karlstad
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla undersköterskejobb i Karlstad, Hammarö, Forshaga, Grums, Kil eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Karlstads kommun i Karlstad, Torsby eller i hela Sverige

Vill du vara med och skapa framtidens Karlstad? Hos oss i koncernen Karlstads kommun kan du göra skillnad på riktigt. Här är varje medarbetare en viktig del i helheten och tillsammans hjälps vi åt att förverkliga vår vision om "Ett bättre liv i Solstaden". Kom och väx med oss!

Vård- och omsorgsförvaltningen är en förvaltning med fokus på utveckling och nytänk, vilket bland annat syns genom att vi är utsedda till modellkommun för välfärdsteknik inom Sverige. I förvaltningen arbetar runt 2 000 medarbetare inom vårdboenden, trygghetsboenden, hemtjänst, funktionsstöd, hälso- och sjukvård samt på vårt biståndskontor. Det är viktiga jobb där vi gör skillnad på riktigt. Vårt mål är att alltid ge professionell personcentrerad vård och omsorg.




Publiceringsdatum
2022-03-26

Beskrivning
Zakrisdals Vårdboende är ett demensboende beläget i stadsdelen Zakrisdal med plats för 48 kunder fördelat på tre avdelningar alla avdelningar ligger i markplan.

Det finns tre nattpersonal som är i tjänst varje natt.

Hos oss samarbetar undersköterskor, vårdbiträden, planerare, enhetschef, sjuksköterskor, arbetsterapeuter och fysioterapeuter utifrån vår värdegrund och med kunden i fokus.

Vi söker dig som vill jobba på natt och kväll enligt schema samt varannan helg.

Låter det intressant?

Dina arbetsuppgifter
Som undersköterska är dina huvudsakliga arbetsuppgifter att utföra omsorg, omvårdnad och serviceinsatser utifrån kundens individuella behov. Vi arbetar efter ett personcentrerat arbetssätt vilket bland annat innebär att vi ser till det friska hos varje individ. Genom ditt arbete skapar du förutsättningar för en meningsfull vardag för våra kunder!

I arbetsuppgifterna ingår även att utföra medicinsk sjukvård och rehabiliterande insatser på delegation av legitimerad personal. Dokumentation enligt SOL är en viktig del i arbetet.

Kvalifikationer
Du som söker är utbildad undersköterska, har erfarenhet av omvårdnadsarbete och demensvård eller annan erfarenhet som arbetsgivaren bedömer likvärdig.

Utvecklad samarbetsförmåga samt ett självständigt och flexibelt arbetssätt är viktiga egenskaper för att klara arbetet. Vi sätter stort värde på engagemang i arbetet och en vilja att bidra till verksamhetens bästa. Du behöver kunna behärska det svenska språket i tal och skrift samt ha en viss datorvana för att kunna arbeta med de system vi använder för journalföring och planering.

Vår gemensamma värdegrund ställer krav på ett professionellt och medmänskligt bemötande i kontakten med våra kunder och anhöriga, vi lägger därför stor vikt vid personlig lämplighet.

Urval och intervjuer kan ske löpande så skicka in din ansökan redan idag!

Utifrån politiskt fattade beslut behöver du vara fullvaccinerad och kunna visa upp ett aktuellt covid-pass inför anställningen.

För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen och förenkla kommunikationen med våra sökande ber vi dig skicka in din ansökan digitalt och inte via e-post eller pappersformat. Vi undanber oss alla erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna annons.

Varaktighet, arbetstid
100%. Tillträde: Enligt överenskommelse Tillsvidareanställning

Ersättning
Månadslön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-04-10
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Karlstads kommun

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "491528 ".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Karlstads kommun (org.nr 212000-1850)

Arbetsplats
Vård- och omsorgsförvaltningen, Vårdboende, Zakrisdahl

Kontakt
Carina Söderqvist
054-5406149

Jobbnummer
6477361

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Karlstads kommun

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Karlstads kommun: