Undersköterska till Östanvinds äldreboende
Tanums kommun, Omsorgsförvaltningen / Apotekarjobb / Tanum
2018-06-15
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Undersköterska till Östanvinds äldreboende" (publicerad 2019-04-05) ⬅️
Visa alla apotekarjobb i Tanum,
Strömstad,
Munkedal,
Sotenäs,
Dals-Ed eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Tanums kommun, Omsorgsförvaltningen i Tanum,
Strömstad eller i
hela Sverige Tanums kommun, med sina cirka 12 700 invånare, är belägen i norra Bohuslän. Kommunen - ett Bohuslän i miniatyr - ligger mitt emellan Oslo och Göteborg. Längs vår kust finns många små semesterparadis. De mest kända är Grebbestad, Fjällbacka och Hamburgsund. Kommunen kan erbjuda ett rikt kulturliv och våra naturresurser ger möjlighet till många fritidsaktiviteter. Vår historia har placerat Tanums hällristningar på världsarvslistan och kommunens utveckling utgår från en helhetssyn inom miljöområdet samt satsning på modern informationsteknologi.
Välkommen till Östanvinds Äldreboende!
Omsorgsförvaltningen söker undersköterska till Östanvinds äldreboende. Tjänsten är ett vikariat på 85% med tillträde snarast - till 2018-10-01. Möjlighet till förlängning finns. Uppgång i tjänst kan erbjudas, upp till 100%.
Publiceringsdatum2018-06-15Dina arbetsuppgifterÖstanvind är ett trevligt äldreboende som består av tre boende-enheter, en med inriktning somatik och två enheter för personer med demenssjukdomar. I arbetsuppgifterna ingår omsorgsarbete utifrån socialtjänstlagen och hälso- och sjukvårdsuppgifter enligt instruktion eller på delegation från arbetsterapeut, sjukgymnast och sjuksköterska.
KvalifikationerOmvårdnadsprogrammet, undersköterska, skötare eller likvärdig utbildning. Önskvärt med vidareutbildning och erfarenhet inom demens. Stor vikt läggs vid god samarbetsförmåga och erfarenhet av vård- och omsorgsarbete samt personlig lämplighet. Viss datorvana krävs då schemat läggs via dataprogrammet Time Care och dokumentation i Treserva.
Övrig informationMånadslön och övriga anställningsförmåner enligt gällande kollektivavtal. Tanums kommun eftersträvar en rökfri arbetsmiljö. Därför ser vi gärna att du är rökfri. Uppgång i tjänst är möjlig. Du får då på deltid stå till förfogande som vikarie på den tid du väljer själv utöver ovanstående grundtjänst. Ange därför om du har körkort. Det är ett glatt arbetsgäng som arbetar här, vill du bli en av oss, skicka då in din ansökan!
Du är välkommen med frågor till enhetschef Anette Nyberg, 0525-184 40 eller administratör Alexandra Barkström, 0525-184 41 eller 18089. Fackliga företrädare nås på telefon 0525-201 75. Vi vill ha din skriftliga ansökan med cv märkt med ref nr "264" senast 2018-07-01.
Tanums kommun använder e-rekrytering för att effektivisera och kvalitetssäkra rekryteringsarbetet. Alla dina uppgifter sparas på ditt CV-konto och du kan enkelt logga in och uppdatera dina uppgifter när du vill. Fyll därför i dina uppgifter så omsorgsfullt som möjligt för att ge en rättvisande bild av dig själv. Uppgifterna behandlas och sparas enligt dataskyddsförordningen (GDPR). Ange inga referenser i din ansökan. Vi frågar efter referenser senare i processen.
Arbetsgivaren Tanums kommun
Kommunens värdeord - förtroende, ansvar, respekt och omtanke - beskriver vårt förhållningssätt och syftar till att skapa kvalitet i varje möte. Vi bedriver ett aktivt hälsofrämjande arbete med målsättningen att vara en attraktiv arbetsgivare och en hälsofrämjande organisation. Som medarbetare erbjuds du friskvårdsbidrag,
personalstödsprogram och hälsofrämjande aktiviteter av olika slag.
Välkommen med din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
Heltid. Visstid 3-6 månader.
Ersättning•
Fast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-07-01
Ange följande referens när du ansöker: 2018-264
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktAnette Nyberg (+46) 0525 - 18440
FöretagTanums Kommun, Omsorgsförvaltningen
AdressTanums Kommun, Omsorgsförvaltningen
Apoteksvägen 6
45781 Tanumshede
Kontorsadress,
Jobbnummer 4207824
Observera att sista ansökningsdag har passerat.