Undersköterska till Nattpatrullen i Borgholm

Borgholms kommun, Socialförvaltningen / Apotekarjobb / Borgholm
2017-11-21
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Undersköterska till Nattpatrullen i Borgholm" (publicerad 2022-11-08) ⬅️


Visa alla apotekarjobb i Borgholm, Mönsterås, Kalmar, Mörbylånga, Oskarshamn eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Borgholms kommun, Socialförvaltningen i Borgholm

Borgholms kommun omfattar norra delen av Öland - solen och vindarnas ö. Centralorter är Borgholm, Köpingsvik och Löttorp. De största näringsgrenarna i kommunen är besöksnäringen och lantbruket. Borgholms kommun har drygt 10 600 åretruntboende invånare och över två miljoner besökare varje år.

Vi erbjuder en mångfald av yrkesområden och en mängd viktiga jobb. Hos oss arbetar ca 1000 medarbetare fördelat på fyra förvaltningar och två kommunala bolag. Vi arbetar aktivt för att vara en attraktiv arbetsgivare med bra anställningsvillkor och en god arbetsmiljö. I vårt arbete utgår vi från våra värdeord: Välkomnande-Utvecklande-Tillsammans.

Socialförvaltningen ansvarar för kommunens sociala omsorg innefattande
• äldreomsorg
• kommunens hälso- och sjukvård
• individ- och familjeomsorg
• omsorg om funktionsnedsatta
• administrativ enhet

"Det är mötet med människor som är givande, Vi jobbar i team och är bra på att se hela människan.
Delar du dessa värderingar och vill bli en i vårt team?

Vi söker nu en undersköterska till nattpatrullen.



Publiceringsdatum
2017-11-21

Arbetsuppgifter
Som undersköterska i nattpatrullen ger du god omsorg till våra omsorgstagare i deras hem. I tjänsten ingår sedvanliga arbetsuppgifter inom vård- och omsorg. Andra arbetsuppgifter är dokumentation, schemaläggning och delegerade arbetsuppgifter från sjuksköterska.

Som undersköterska i nattpatrullen arbetar du natt både på vardag och helg. Nattpatrullen täcker sju områden och i varje område arbetar två personer varje natt.




Kvalifikationer
För att bli aktuell för en tjänst hos oss krävs att du har en godkänd utbildning från omvårdnadsprogrammet eller motsvarande. Du behöver ha goda kunskaper i svenska språket i tal och skrift samt grundläggande datakunskaper. Vi ser gärna att du har erfarenhet av nattarbete och har du arbetat i nattpatrullen är det meriterande.
Du bör vara van vid ojämn arbetsbelastning, flexibel och ha lätt för att samarbeta. Att arbeta självständigt såväl som i par är en självklarhet för dig och du har förmåga att lösa problem och se förbättringsmöjligheter. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.


ÖVRIGT
Vi strävar efter en jämn könsfördelning och ser mångfald som en styrka och välkomnar därför sökande med olika bakgrund.

Vi använder e-rekrytering för att effektivisera och kvalitetssäkra rekryteringsarbetet. Alla dina uppgifter sparas på ditt CV-konto och du kan enkelt logga in och uppdatera dina uppgifter när du vill. Fyll därför i dina uppgifter så omsorgsfullt som möjligt för att ge en rättvisande bild av dig själv. Uppgifterna behandlas och sparas enligt personuppgiftslagen.

Vi rekryterar löpande, så skicka in din ansökan nu!

OBS: Skicka INTE din ansökan via E-post eller brev.

Inför rekryteringsarbetet har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanbeder oss därför bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande.

Varaktighet, arbetstid
Deltid. 75% Schema. Tidsbegränsad anställning, tillträde: 2018-01-01 Eller efter överenskommelse. .

Ersättning
Månadslön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-12-11
Ange följande referens när du ansöker: A732810
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Oskar Kardmo Drott 0485-88127

Företag
Borgholms kommun, Socialförvaltningen

Adress
Borgholms kommun, Socialförvaltningen
Box 52
38721 BORGHOLM

Kontorsadress
38721 Borgholm

Jobbnummer
3813898

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Borgholms kommun, Socialförvaltningen

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Borgholms kommun, Socialförvaltningen: