Undersköterska till Nattpatrullen i Borgholm

Borgholms kommun, Socialförvaltningen / Undersköterskejobb / Borgholm
2022-01-26
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Undersköterska till Nattpatrullen i Borgholm" (publicerad 2022-11-08) ⬅️


Visa alla undersköterskejobb i Borgholm, Mönsterås, Kalmar, Mörbylånga, Oskarshamn eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Borgholms kommun, Socialförvaltningen i Borgholm

Borgholms kommun omfattar norra delen av Öland - solen och vindarnas ö. Centralorter är Borgholm, Köpingsvik och Löttorp.

Vi erbjuder en mångfald av yrkesområden och en mängd viktiga jobb. Hos oss arbetar ca 1000 medarbetare fördelat på fyra förvaltningar och två kommunala bolag. Vi arbetar aktivt för att vara en attraktiv arbetsgivare med bra anställningsvillkor och en god arbetsmiljö. I vårt arbete utgår vi från våra värdeord: Välkomnande-Utvecklande-Tillsammans.

Som medarbetare hos oss erbjuder vi dig bl.a. ett roligt och utvecklande arbete, trevliga och kompetenta kollegor, en mycket aktiv personalförening.

Socialförvaltningen ansvarar för kommunens sociala omsorg innefattande
• äldreomsorg
• kommunens hälso- och sjukvård
• individ- och familjeomsorg
• omsorg om funktionsnedsatta
• administrativ enhet

Vi söker nu en undersköterska till nattpatrullen. Sök redan idag då vi intervjuar löpande.


Publiceringsdatum
2022-01-26

Arbetsuppgifter
Som undersköterska i nattpatrullen ger du god omsorg till våra omsorgstagare i deras hem. I tjänsten ingår sedvanliga arbetsuppgifter inom vård och omsorg, dessutom dokumentation och avvikelserapportering i Procapita, delegerade HSL-uppgifter, kommunikation med andra enheter och professioner, hantering av trygghetslarm.

Som undersköterska i nattpatrullen arbetar du natt både på vardag och helg. Nattpatrullen täcker ett geografiskt område från Långlöt i söder till Djupvik i norr.


Kvalifikationer
Du är utbildad undersköterska med fullständiga betyg. Du har goda kunskaper i svenska språket i tal och skrift samt är bekväm med att hantera IT-system. Du är van vid ojämn arbetsbelastning och kan fatta välgrundade beslut även under press. Du har förmågan att skapa goda relationer med de människor du kommer i kontakt med i arbetet, inte minst omsorgstagare och arbetskamrater på din egen och angränsande enheter. Du har förmåga att lösa problem och se förbättringsmöjligheter. Tidigare nattarbete och/eller arbete i hemtjänst är meriterande. Körkort är ett krav.

ÖVRIGT
Vi strävar efter en jämn könsfördelning och ser mångfald som en styrka och välkomnar därför sökande med olika bakgrund.

Vi använder e-rekrytering för att effektivisera och kvalitetssäkra rekryteringsarbetet. Alla dina uppgifter sparas på ditt CV-konto och du kan enkelt logga in och uppdatera dina uppgifter när du vill. Fyll därför i dina uppgifter så omsorgsfullt som möjligt för att ge en rättvisande bild av dig själv. Uppgifterna behandlas och sparas enligt personuppgiftslagen.

OBS: Skicka INTE din ansökan via E-post eller brev.

Inför rekryteringsarbetet har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanbeder oss därför bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande.

Varaktighet, arbetstid
Heltid. Schema. Tillsvidareanställning, tillträde: 2022-05-01 Eller enligt överenskommelse.

Ersättning
Månadslön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-02-13
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Borgholms kommun, Socialförvaltningen

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "A1088804".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Borgholms kommun (org.nr 212000-0795)

Arbetsplats
Borgholms kommun, Socialförvaltningen

Kontakt
Enhetschef Hemtjänst Borgholm
Charlotte Håkansson van Luijn
charlotte.hakanssonvanluijn@borgholm.se
0485-88127

Jobbnummer
6284017

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Borgholms kommun, Socialförvaltningen

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Borgholms kommun, Socialförvaltningen: