Undersköterska till Hovshaga hemvård

Växjö kommun, Omsorgsförvaltningen / Undersköterskejobb / Växjö
2022-09-09
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Undersköterska till Hovshaga hemvård" (publicerad 2023-08-25) ⬅️


Visa alla undersköterskejobb i Växjö, Alvesta, Uppvidinge, Lessebo, Hylte eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Växjö kommun, Omsorgsförvaltningen i Växjö

Nu söker vi dig, som tillsammans med oss vill göra nytta för dem vi är till för! Växjö kommun är Kronobergs största arbetsgivare som varje dag, året runt, arbetar för våra invånare, företag och besökare. Tillsammans skapar vi en hållbar morgondag och en attraktiv kommun att bo, leva och verka i - idag och i framtiden. Det innebär ett arbete där vi utmanar oss att tänka nytt, lära och utvecklas med varandra. Vill du vara en del i ett stort sammanhang där du får vara med och göra skillnad på riktigt? Välkommen till oss på Växjö kommun!


Publiceringsdatum
2022-09-09

Arbetsuppgifter
Hos oss på Hovshaga hemvård jobbar du som undersköterska i ordinärt boende. Vi utför dagligen arbetsuppgifter så som personlig omvårdnad, delegerade HSL-insatser, social samvaro och serviceinsatser. Vi möter människor med varierade behov där den ena dagen aldrig är den andra lik, vilket gör att du får ett omväxlande arbete. Vi söker dig som är redo att komma in med mycket energi och som vill vara med och utveckla vår verksamhet.

Detta är ett jobb för dig som trivs att arbeta självständigt. Vi ger dig möjligheten att växa och utvecklas inom vård- och omsorgsyrket. Hos oss gör du skillnad varje dag för våra omsorgstagare.

Hos oss är det självklart att erbjuda en heltidsanställning. Skulle du av någon anledning vilja ha en lägre tjänstgöringsgrad finns möjlighet att ansöka om detta! Du har också möjlighet att påverka ditt schema i vårt system Time Care Planering. Självklart har vi kollektivavtal. Det finns också tillgång till företagshälsa, friskvårdspengar och gratis medlemskap i personalklubben Dakapo.



Kvalifikationer
För att bli aktuell för tjänsten krävs godkänd utbildning från vård- och omsorgsprogrammet eller motsvarande. Erfarenhet av äldreomsorg är meriterande. Vi söker dig som är lugn, glad och stabil med ett positivt tänkande. Du ska kunna arbeta självständigt, men ha lätt för att samarbeta med dina arbetskollegor. I tjänsten krävs det att du kan cykla och har körkort (ej endast för automatbil).

Vi kommer att läsa ansökningar efter hand som de kommer in och rekrytering sker löpande under ansökningstiden. Välkommen med din ansökan redan idag!

För att bli aktuell för anställning behöver du uppvisa utdrag ur polisens belastningsregister för enskild person enligt 9 § 1 st. Beställning av utdrag ur belastningsregistret kan göras på https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/

Omsorgsförvaltningen ställer krav på vaccination mot Covid-19 vid nyanställning.

ÖVRIGT
Växjö kommuns anställda ska spegla den mångfald som finns i kommunen. Vi välkomnar sökande oberoende av ålder, kön och utländsk bakgrund.

Du söker tjänsten genom länken i denna annons. Det är viktigt att du är noggrann när du fyller i din ansökan då den bedöms gentemot andra sökande.

CV- och annonsförsäljare undanbedes.

Varaktighet, arbetstid
Heltid. Tillsvidareanställning, tillträde: Tillträde: Enligt överenskommelse.

Ersättning
Enligt avtal.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-09-25
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Växjö kommun, Omsorgsförvaltningen

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "OMS 165/22".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Växjö Kommun (org.nr 212000-0662)

Körkort
För detta jobb krävs körkort.

Arbetsplats
Växjö kommun, Omsorgsförvaltningen

Kontakt
Enhetschef
Maria Claesson
0470-437 03

Jobbnummer
6963189

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Växjö kommun, Omsorgsförvaltningen

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Växjö kommun, Omsorgsförvaltningen: