Undersköterska, medicinmottagningen
Värmlands Läns Landsting / Undersköterskejobb / Arvika
2020-01-10
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Undersköterska, medicinmottagningen" (publicerad 2020-01-21) ⬅️
Visa alla undersköterskejobb i Arvika,
Eda,
Sunne,
Årjäng,
Kil eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Värmlands Läns Landsting i Arvika,
Eda,
Sunne,
Årjäng,
Kil eller i
hela Sverige Region Värmland är till för att alla i Värmland ska må bra och för att vår region ska vara attraktiv och konkurrenskraftig. Vi är cirka 8000 medarbetare som arbetar med hälso- och sjukvård, tandvård, regional utveckling och kollektivtrafik.
Undersköterska, medicinmottagningen
Vill du arbeta tillsammans med oss på medicinmottagningen på sjukhuset i Arvika?
På medicinmottagningen i Arvika finns specialistmottagningar både för läkare och sjuksköterskor inom bland annat reumatolog, mag-/tarmmottagning, kardiologi, allergimottagning, antikoagulation, diabetes och en mottagning för dagsjukvård. Vi kan erbjuda ett stimulerande och omväxlande arbete med goda möjligheter till utveckling.
Vi söker dig som är en erfaren undersköterska. Stor vikt läggs vid personliga egenskaper som samarbetsförmåga, flexibilitet samt gott bemötande gentemot patienter och arbetskamrater. Du ska kunna arbeta självständigt och i team samt ha intresse även för administrativa uppgifter, datavana är meriterande. Erfarenhet av mottagningsarbete är meriterande.
Varaktighet, arbetstid
100 procent , Tillträde enligt överenskommelse
Publiceringsdatum2020-01-10ErsättningIndividuell lönesättnng
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2020-01-26
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagVärmlands Läns Landsting
Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "40:2020:017".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Värmlands Läns Landsting (org.nr 232100-0156),
https://www.regionvarmland.se/ Arbetsplats Region Värmland
Jobbnummer 5034515
Observera att sista ansökningsdag har passerat.