Undersköterska
Lycksele kommun / Apotekarjobb / Bjurholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla apotekarjobb i Bjurholm,
Vännäs,
Vindeln,
Nordmaling,
Umeå eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Lycksele kommun i Bjurholm,
Lycksele,
Åsele,
Skellefteå,
Storuman eller i
hela Sverige För närvarande placering på Öregårdens äldreboende och hemtjänst i Örträsk.
Vi söker dig som har undersköterskeutbildning, omvårdnadsutbildning eller annat av arbetsgivaren bedömd likvärdig utbildning/erfarenhet. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter blir att på äldreboendet och i hemtjänst utföra omsorgs- och serviceinsatser med god kvalité. Det är viktigt att du sätter den äldres behov i fokus och trivs att arbeta med människor. Du förväntas kunna arbeta utifrån satta mål, ta ansvar för olika ansvarsområden, följa gällande rutiner och att utföra dokumentation via dator m.m.
Det viktigt att du kan arbeta självständigt och i grupp, är flexibel, har ett gott bemötande och en god samarbetsförmåga. Du skall ha empatiskt förmåga och vara lyhörd för den enskildes behov. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet och därför ska du i ditt personliga brev beskriva varför just du skulle passa bra för detta arbete.
Annonssäljare, som inte söker jobbet, ska inte kontakta oss.
Publiceringsdatum2015-11-05KörkortskravB
Varaktighet, arbetstid
Tillsvidare
Deltid
50%-100% enligt eget önskemål i flexibel arbetstidsmodell. Grundtjänsten är på 70%
ErsättningFast månads- vecko- eller timlön
Vi tillämpar individuella löner så vänligen ange ditt löneanspråk i ansökan.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2015-11-22
Du ansöker via
Klicka på denna länk för att göra din ansökan eller via brev till Lycksele kommun, Kommunstyrelsens
Ange följande referens när du ansöker: 159/2015
KontaktBritt-Inger Astergren, Områdeschef 0950-16478
Facklig kontaktErika Hasselvik, Kommunal 0950-16640
FöretagLycksele kommun
AdressLycksele kommun
92181 LYCKSELE
Övriga kontaktuppgifterTelefonnummer: 0950-16600
Jobbnummer 2514124
Observera att sista ansökningsdag har passerat.