Undersköterska 1-2 stycken

Orust kommun / Undersköterskejobb / Orust
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla undersköterskejobb i Orust, Stenungsund, Lilla Edet, Uddevalla, Lysekil eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Orust kommun i Orust, Tjörn eller i hela Sverige

Orust - den gröna och trygga ön där tanken är fri och drömmar får liv.

Vi satsar på utveckling och investerar i både välfärd och våra medarbetare.

Vi är stolta över att vår senaste medarbetarenkät visade att närmare 90% av våra medarbetare är stolta över att arbeta i Orust kommun.

Välkommen till oss! Om arbetsplatsen
Är du en driven och strukturerad undersköterska med lyhördhet för hyresgästernas behov och välbefinnande så är du personen vi söker! Vår vision är att bli Sveriges bästa äldreomsorg, en resa vi redan har påbörjat. Vårt fokus har tre grundben: Kärnan, samordnande undersköterska och ett gott ledarskap. Strandgården är ett särskilt boende vackert beläget precis intill havet, med fina promenadstråk och en fantastisk badplats med tillgänglighet för alla. Strandgården består av tre enheter, en för kognitiv svikt och två somatiska enheter. På Strandgården bor det 35 hyresgäster som alla skall ges möjlighet att leva ett gott liv, där personalen dygnet runt, arbetar med att säkerställa detta genom ett salutogent arbetssätt. Strandgården drivs som en intraprenad och vi har helt nyronoverade och fräscha lokaler.



Dina arbetsuppgifter
I arbetet som undersköterska på Strandgården sätter du alltid hyresgästens behov i centrum, vilket innebär att du är klar över ditt uppdrag. I ditt vård och omsorgsarbete kommer du även att bedriva ett aktivt kvalitetsarbete genom dokumentation samt kontinuerlig uppföljning. Du ansvarar för att tillsammans med hyresgästen upprätta en genomförandeplan till de hyresgäster du är kontaktperson för och tillsammans med dina arbetskamrater tillgodser ni hyresgästernas behov. Att vara ambassadör för sin verskamhet är något vi arbetar aktivt med på Strandgården och inom hela Äldreosmorgen.



Om dig
Om du gillar utmaningar, är drivande och har ett stort engagemang med ett presitigelöst förhållningssätt är det dig vi söker. Att du tar ett stort egenansvar och är flexibel är en självklarhet för oss som arbetar på Standgården. Du ska också vara serviceinriktad och lyhörd för hyresgästernas behov. Du värdesätter olikheter och förstår att olika bakgrund, kultur och grupptillhörighet kan påverka en själv och andra på olika sätt. Du trivs med att arbeta i team och kan både ge och ta i utvecklingsarbetet som sker på Strandgården. Du är mål- och resultatinriktad samtidigt som en humanistisk människosyn är en röd tråd i ditt arbete.



Övriga upplysningar:
Arbetstid/varaktighet: Heltid, tillsvidare

Lön: ex. Individuell lönesättning

Tillträdesdag: Enligt önskemål

Sista dag att ansöka är 2024-02-29

Körkort: B -körkort

För Orust kommun är det en självklarhet att mångfald och jämställdhet gynnar arbetsgruppen, arbetsplatsen och arbetsgivaren.

Vi tillämpar rökfri arbetstid.

Inom vissa yrken i Orust kommun krävs utdrag ur belastningsregistret eller säkerhetsprövning. Det gäller alla som ska arbeta inom skolan, HR-, Ekonomienheten samt med direkt stöd till brukare inom sektor omsorg.

Vill du veta mer om Orust kommun som arbetsgivare och de förmåner vi erbjuder kan du läsa mer på vår webb:
Orust.se

Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser.

Ersättning
Individuell lönesättning

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2024-02-29
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Orust kommun (org.nr 212000-1314), http://www.orust.se

Kontakt
Enhetschef
Alexander Fåll
0304- 33 46 67

Övrig information om företaget/organisationen
Offentliga upphandlingar genomförda av Orust kommun

Jobbnummer
8466730

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Orust kommun

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Orust kommun: