Undersköterkor till larmpatrullen

Katrineholms kommun, Vård- och omsorgsförvaltningen / Apotekarjobb / Katrineholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla apotekarjobb i Katrineholm, Vingåker, Flen, Finspång, Eskilstuna eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Katrineholms kommun, Vård- och omsorgsförvaltningen i Katrineholm

Katrineholm finns där västra och södra stambanorna möts, med goda förbindelser från Stockholm och Göteborg. Katrineholms kommun har cirka 33 000 invånare och befinner sig i ett expansivt läge. I Katrineholm är lust den drivande kraften för skapande och utveckling - för liv, lärande och företagsamhet! Läget är rätt - rätt geografiskt och rätt för handling och förändring. Vi är en kommun som växer och som vill fortsätta växa och utvecklas. Vårt mål är att bli 40 000 invånare. Vill du vara med?

Vård- och omsorgsförvaltningen svarar för
• äldreomsorg
• omsorg för personer med funktionsnedsättningar

Publiceringsdatum
2016-08-09

Arbetsuppgifter
Larmpatrullen utgår ifrån Igelkottens servicehus och åker hem till brukare då denne larmar via trygghetslarm. Larmen kan handla om att en brukare hastigt blir sjuk, har ramlat eller behöver gå på toaletten. Du ska genom ett hälsofrämjande förhållningssätt tillgodose en god omvårdnad/service till brukaren, utföra hälso- och sjukvårdsuppgifter, samt dokumentera utförda insatser. Arbetsområdet för larmpatrullen är hela Katrineholms kommun.

Kvalifikationer
Vi ser att du som söker är trygg, stabil och har förmåga att förhålla dig på ett sätt som är anpassat till situationen. Ett gott bemötande mot brukaren och arbetskamrater är en självklarhet. Omständigheterna i arbetet kan snabbt förändras och det är viktigt att du är flexibel och kan ändra ditt arbetssätt därefter. Du bidrar med din kunskap och deltar i att utveckla arbetssätt för att på bästa sätt uppfylla uppdraget och att uppnå verksamhetens mål.

Du är utbildad undersköterska och innehar körkort med B-behörighet.

ÖVRIGT
Tjänsten tillsätts under förutsättning att de beslut som krävs fattas.

Katrineholms kommun tillämpar individuell lönesättning.

I Katrineholms kommun är vi stolta över vårt arbete med genusmedveten styrning. Våra verksamheter ska leverera en service, en resursfördelning och ett bemötande på lika villkor för kvinnor och män, flickor och pojkar. Vi strävar efter en jämn könsfördelning och ser mångfald som en styrka och välkomnar därför sökande med olika bakgrund.

Katrineholms kommun tillämpar rökfri arbetstid inom hela organisationen.

Inför rekryteringsarbetet har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanbeder oss därför bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande.

Vi använder e-rekrytering för att effektivisera och kvalitetssäkra rekryteringsarbetet. Alla dina uppgifter sparas på ditt CV-konto och du kan enkelt logga in och uppdatera dina uppgifter när du vill. Fyll därför i dina uppgifter så omsorgsfullt som möjligt för att ge en rättvisande bild av dig själv. Uppgifterna behandlas och sparas enligt personuppgiftslagen (PUL).

Varmt välkommen med din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Deltid. 75% Tidsbegränsad anställning, tillträde: Tilträde sker snarast, upphör: Två tjänster, vikariat 6 mån med ev möjlighet till förlängning.

Ersättning
Månadslön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-08-28
Ange följande referens när du ansöker: C7775/2016
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Veronica Boström, Enhetschef 0150-57887 veronica.bostrom@katrineholm.se

Facklig kontakt
Fackliga företrädare nås via kommunens växel 0150-570 00

Företag
Katrineholms kommun, Vård- och omsorgsförvaltningen

Adress
Katrineholms kommun, Vård- och omsorgsförvaltningen
Upplandsgatan 2
64136 Katrineholm

Kontorsadress
Upplandsgatan 2 64136 Katrineholm

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2983927

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Katrineholms kommun, Vård- och omsorgsförvaltningen

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Katrineholms kommun, Vård- och omsorgsförvaltningen: