Tysktalande sökes till Callcenter

Klarna AB / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Klarna AB i Stockholm, Uppsala eller i hela Sverige

Letar du efter en arbetsplats som erbjuder rolig och stimulerande vardag?
Vi letar efter dig som trivs bäst i en ung företagskultur med en föränderlig miljö, där arbetsuppgifterna kräver ett skärpt sinne för problemlösning samt en extrovert och lättsam personlighet. Du är en självgående och drivande person som klarar av att hantera många ärenden samtidigt.
Är du en initiativtagare med sinne för förbättringar både gällande effektivitet och kvalité, men samtidigt prestigelös nog att kunna ta i där det behövs? Vill du, tillsammans med ett gäng ambitiösa kollegor, stäva mot att överträffa våra kunders förväntningar när det kommer till service?
Klarna har sedan start haft en stark utveckling, och i takt med att koncernen växer såväl i Sverige som utomlands blir belastningen högre och utmaningarna större. Kulturen på Klarna präglas av stort eget ansvar, vilket ger dig möjligheten att dra nytta av ditt kluriga sinne, samt lösa problemen som kan uppstå i det dagliga arbetet, på egen hand.

Publiceringsdatum
2010-04-22

Dina arbetsuppgifter
Kundtjänsten på Klarna är riktad mot såväl konsumenter som företagskunder vilket kräver att du som person har en utmärkt känsla för service och kan möta människor med vitt skild bakgrund. Du följer kundens ärende tills det är löst och i din roll ingår att vända kunder till våra ambassadörer. Tjänsten omfattar även administrativa uppgifter som varierar med de olika delarna på avdelningen. Är du en driven person som vill utvecklas och lära dig nytt har du även möjligheten att på sikt få gå vidare till andra arbetsområden. Beroende på din personlighet och din erfarenhet kan det t.ex. röra sig om uppgifter relaterade till ekonomi, juridik och bedrägeriutredningar. Självklart förser vi dig med den utbildningen du behöver. Alla utbildningar sker på svenska.
Vi på Klarna erbjuder dig:
• Möjligheten att arbeta inom ett ungt företag som ser till att du inte bara får möjligheten att bli ett ess inom ditt arbetsområde, du får även chansen att dra lärdom inom flera av de andra områden vår verksamhet omfattar.
• Ett arbete som blir mer utmanande i takt med att du växer i dina skor.
Vi tycker om dig:
• Som talar och skriver tyska flytande
• Som talar och skriver svenska eller obehindrat eftersom all utbildning sker på svenska resp. engelska
• Som har tidigare erfarenhet av arbete på callcenter
• Som gillar att vara aktiv och tycker det är roligast när man får visa vad man går för
• Som är social och älskar att ge kunder god service och handledning
• Som är noggrann och har goda kunskaper i Officepaketet, särskilt Excel
Vi tycker lite extra mycket om dig:
• Som talar/skriver danska, norska, finska, holländska eller annat övrigt språk.
Region
Stockholm

Anställningstyp/arbetstider
Heltid/Tillsvidare
Rekryteringen sker löpande!
Lön/Förmåner
månadslön, individuell lönesättning
Sista ansökningsdag
25. maj

Kontaktperson för detta jobb
Stefanie Tydén, 070-161 26 82, Team Leader Germany (all rekryteringshjälp undanbedes!)
Välkommen med din ansökan!

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2010-05-25
Ansökan sker via företagets webbplats.

Kontakt
Stefanie Tydén

Företag
Klarna AB

Adress
Klarna AB
Norra Stationsgatan 61
11343 Stockholm

Jobbnummer
634000

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Klarna AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Klarna AB: