Tysktalande kundservicemedarbetare till expansivt e-handelsföret
Bravura / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Om Bravura:
Hos Bravura finns jobb både för dig med erfarenhet och för dig i början av karriären. Bravura hjälper företag över hela Sverige med bemanning och rekrytering inom tjänstemannaområdet. Vi särskiljer oss genom vårt stora engagemang och vår dedikation till att alltid hitta de smartaste lösningarna. Vi tror på att ständigt försöka förenkla och förbättra rekryteringsprocessen för alla parter genom att vara flexibla och snabba, men samtidigt erbjuda ett engagerat och personligt bemötande. På detta sätt kan vi garantera ett lyckat rekryteringsresultat för både företag och kandidat.
Publiceringsdatum2016-09-28FöretagetFöretaget erbjuder via sin webshop posters, prints och ramar av olika slag. De startade 2010 och har idag webshoppar i alla nordiska länder samt i ett par länder runtom i Europa. De satsar mycket på att produkterna, upplevelsen och leveransen ska upprätthålla en hög kvalitet. På kontoret i Stockholm jobbar det idag 15 personer. Här präglas kulturen av en öppenhet och man ges som medarbetare möjligheten att få påverka interna processer och uttrycka idéer och förbättringsförslag.
Dina arbetsuppgifterSom kundtjänstmedarbetare besvarar du kundfrågor via inkommande samtal, mail och sociala medier. Vanligt förekommande ärenden som du hanterar innefattar bland annat betalningar, reklamationer, returer samt faktura- och leverans frågor. Du registerar och uppdaterar även kundinformation och artiklar på hemsidan.
Du arbetar 8-17 och är anställd som konsult via Bravura.
Kvalifikationer• 1-2 års erfarenhet av ett servicerelaterat yrke via telefon, exempelvis kundtjänst eller reception
• Goda kunskaper i tyska i tal och skrift
• God datorvana
• Kunskaper i Officepaktetet, framförallt Excel
• Du uttrycker dig väl i tal och skrift på svenska och engelska
För att lyckas i rollen tror vi att du som söker är en utåtriktad person med en positiv och tillmötesgående inställning som brinner för service. Du är handlingskraftig och har förmågan att fatta beslut på kort tid. Vidare är du en ansvarsfull person som kan driva ditt arbete framåt på ett självgående sätt. Då du kommer att arbeta i ett team är det av stor betydelse att du har en god samarbetsförmåga.
Övrig information:
Start: Omgående
Plats: Kista
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna h%C3%A4r " shape="rect" target="_blank">
http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>härHar du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla
info@bravura.se så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord:kundservice, kundtjänst, service, kundkontakt, kommunikation, print, ram, tavla, kund, tyska, tysktalande
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
ErsättningEnligt överenskommelse.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-10-28
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktEmelie Sackemark 08-40024050
emelie.sackemark@bravura.seFöretagBravura
AdressBravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0180
KontorsadressHornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 3074362
Observera att sista ansökningsdag har passerat.