Tysktalande kundservicemedarbetare
Collector Bank / Butikssäljarjobb / Göteborg
2017-07-03
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Tysktalande kundservicemedarbetare" (publicerad 2019-03-12) ⬅️
Visa alla butikssäljarjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Collector Bank i Göteborg,
Malmö,
Stockholm eller i
hela Sverige Talar och skriver du tyska och svenska obehindrat och vill du jobba med att ge service i världsklass på Nordens mest innovativa och digitala bank? Då kan detta vara något för dig!
OM COLLECTOR BANK
Collector är en nischbank som erbjuder nytänkande finanslösningar för privat- och företagskunder. Innovation är en av våra största drivkrafter. Med snabbhet, flexibilitet och teknik i fokus anpassar vi tjänster och utvecklar nya lösningar utifrån våra kunders behov. Verksamheten omfattar privatlån, kreditkort, betallösningar för e-handel och detaljistkedjor, factoring, företagskrediter, fastighetslån, kredithantering och inlåning. Vår starka företagskultur, präglad av entreprenörskap, engagemang och etik har bidragit till obruten organisk tillväxt i 17 år. Sedan starten 1999 har vi utmanat och utvecklat branschen i Norden.
Collector är sedan 10 juni 2015 noterad på Nasdaq Stockholm, Large-Cap listan.
TJÄNSTEN
I takt med vår starka tillväxt söker vi nu medarbetare till vårt Contact Center som idag består av drygt 45 engagerade och kunniga medarbetare. Tillsammans med dina kollegor kommer du vara Collector Banks ansikte utåt mot kund där ni ansvarar för inkommande ärenden via telefon, mail och chatt från våra privatkunder och partners. Ärendena rör främst fakturafrågor avseende e-handel och kreditkort med fokus på den tyska marknaden. Du kommer även stötta och hjälpa till mot den svenska marknaden vid behov.
Tjänsten är en tillsvidaretjänst på heltid- eller deltid beroende på din situation.
Vi SÖKER DIG SOM
Är flytande i både tyska och svenska, i tal och skrift
Är serviceminded och arbetar alltid för kundens bästa.
Har erfarenhet av att arbeta med kundservice sedan tidigare, gärna via telefon.
Är gymnasieekonom eller har liknande utbildning samt har en ekonomisk förståelse.
Har god datorvana och har lätt att lära nya system.
VI ERBJUDER DIG
... en fartfylld och rolig arbetsmiljö med kompetenta och ambitiösa kollegor. I takt med vår snabba tillväxt erbjuds du goda utvecklingsmöjligheter, löpande kompetensutveckling, aktiv satsning på god hälsa, ett av Sveriges bästa förmånspaket, gemensamma aktiviteter utanför arbetsplatsen samt en stimulerande arbetsmiljö på vårt superfräscha kontor mitt i centrala Göteborg.
INTRESSERAD?
Vi vill därför gärna ha din ansökan så snart som möjligt?? då urval och intervjuer kommer att ske löpande. Har du frågor eller vill veta mer? Kontakta Carina Regnér, Head of Contact Center, på telefonnummer 010- 161 00 00.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
Publiceringsdatum2017-07-03Ersättning Lön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-08-13
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktCarina Regnér
carina.regner@collector.seFöretagCollector Bank
AdressCollector Bank
Östra Hamngatan 24
41109 Göteborg
KontorsadressÖstra Hamngatan 24, Göteborg
Jobbnummer 3586929
Observera att sista ansökningsdag har passerat.