Tysktalande Customer Service till Hövding Sverige AB

Bravura Sverige AB / Kundservicejobb / Malmö
2022-08-12
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Tysktalande Customer Service till Hövding Sverige AB" (publicerad 2022-08-15) ⬅️


Visa alla kundservicejobb i Malmö, Burlöv, Lomma, Staffanstorp, Vellinge eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Malmö, Burlöv, Lomma, Staffanstorp, Vellinge eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!


Publiceringsdatum
2022-08-12

Om tjänsten
Det här är ett konsultuppdrag på minst 6 månader för ett föräldravikariat. I den här rollen får du en anställning hos Bravura. Mer information om uppdraget vid kontakt med rekryterare.

Om företaget
Visste du att världens säkraste cykelhjälm inte är en hjälm? Idag är Hövding klassad som världens säkraste huvudskydd för cyklister. Hövdings airbag för cyklister har sålts i fler än 300 000 exemplar i över femton länder. Sedan 2006 har Hövding Sverige AB växt från att vara två personer med en bra idé, till att bli ett börsnoterat företag som kan hantera allt från utveckling och produkttillverkning, till marknadsföring och försäljning.

På Hövding vill vi bidra till ett inkluderande och mångsidigt arbetsliv oavsett bakgrund. Därför uppmuntrar vi alla att söka jobb hos oss. Vi tror att varje teammedlem har något värdefullt att erbjuda och vi är prestigelösa och ödmjuka inför våra kompetenser och varandra. Vi ser alla som lika viktiga, respekterade och uppskattade oavsett vem du är. På grund av detta blir det en livlig arbetsplats där vi inte alltid är överens men vi är drivna, lösningsorienterade och strävar efter samma mål - att skydda cyklister.


Dina arbetsuppgifter
I denna roll ansvarar du tillsammans med dina kollegor för att säkerställa den allra bästa servicen till detaljhandlare och slutkunder på den tyska marknaden. Du kommer att tillhöra ett kundtjänstteam om åtta personer där alla tillsammans har ett gemensamt ansvar för att hantera kundärenden, vilket är den huvudsakliga arbetsuppgiften. Kundärendena varierar i karaktär, det kan vara allt ifrån frågor om den fysiska produkten och applikationen till garantiärenden och reklamationer. Ärendena hanteras både via CRM-systemet, chatt och telefon. På längre sikt har du möjlighet att ta ett större ägandeskap av ärendehanteringen från start till slut. Du förväntas att ta dig an, sätta dig in i och hjälpa till i de tekniska frågorna som rör både den fysiska produkten och appen.

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Avslutad gymnasial utbildning
• Erfarenhet av att arbeta med kundsupport
• Goda kunskaper i Officepaketet, CRM-system och ärendehanteringssystem
• Grundläggande teknisk förståelse eller intresse
• Du uttrycker dig mycket väl i tal och skrift på tyska, samt på svenska eller engelska

För att trivas i rollen som kundsupport hos Hövding är du en person som värdesätter gott samarbete med dina kollegor. Du trivs att arbeta tätt tillsammans med dina kollegor där ni hjälps åt med arbetsuppgifterna. Du är prestigelös till sättet och har inget problem med att ställa upp när det behövs. Du är en person som ser lösningar i stället för problem och du delar gärna dina tankar och idéer med dina kollegor. Samtidigt som du är effektiv till sättet värdesätter du att saker och ting blir genomförda ordentligt och du har ett öga för detaljerna. Du har kunden i fokus och är mån om att hjälpa kunden på bästa sätt.

Övrig information:

Start: September/oktober
Plats: Malmö
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: Kundtjänst, kundsupport, support, customer support, kundservice, customer service, tyska, Hövding, heltid, Malmö

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-08-26
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Bravura Sverige AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)

Arbetsplats
Bravura

Kontakt
Emma Krupic
emma.krupic@bravura.se
08-40024050

Jobbnummer
6879991

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura Sverige AB: