Tysktalande Customer Service Specialist till ett tech start-up

Bravura Sverige AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!

Publiceringsdatum
2023-07-04

Om tjänsten
Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos företaget.

Om företaget
Företaget är tech start-up som byggt en revolutionerade teknisk produkt. Företaget finns idag i Sverige, Norge och Tyskland. Vid intervju med Bravura får du reda på vilket företaget är.

Dina arbetsuppgifter
Som Customer Service Specialist är ditt huvudsakliga ansvarsområde att guida kunden genom implementationen av det tekniska systemet. Du är med och utvecklar kundernas arbetssätt och utbildar i ny funktionalitet. Tillsammans med ditt team ansvarar ni för kundernas onboarding i systemet. Du blir den första som arbetar mot den tyska marknaden!

Efter att en kund bestämt sig för att köpa systemet så lämnar säljavdelningen över till ditt team där ni leder kunderna från planering, uppstart och sedan löpande under hela implementeringsresan.

I rollen kommer du inledningsvis att stötta upp din chef och resterande i teamet för att lära dig allt om systemet! Tillsammans med teamet är du bryggan mellan företagets utvecklingsteam och kunderna och ni arbetar aktivt med att förbättra och utveckla systemet.

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Eftergymnasial utbildning alternativt motsvarande arbetslivserfarenhet från en liknande roll inom sälj eller projektledning
• God systemvana
• Du talar och skriver obehindrat på både tyska, svenska och engelska

Som person ser vi gärna att du har en stark drivkraft, är strukturerad och har ett öga för detaljer. Du bör trivas med att arbeta nära i team samt kunna strukturera och prioritera mellan dina arbetsuppgifter så att du kan stötta upp i parallella projekt samtidigt. Företaget drivs av att skapa ett system i absolut toppklass, vi tror att även du drivs av att alltid leverera med hög kvalitét i ditt arbete.

Övrig information:

Start: Enligt överenskommelse
Plats: Centrala Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse
Ansvarig rekryterare: Victor Rundberg, victor.rundberg@bravura.se

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-07-25
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)

Arbetsplats
Bravura

Kontakt
Victor Rundberg
victor.rundberg@bravura.se
08-40024050

Jobbnummer
7938726

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura Sverige AB: