Två kundtjänstmedarbetare rekryteras till Amaya Gaming

TNG Group AB / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos TNG Group AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

TNG Group AB

Amaya Gaming är ett av världens största leverantörer av system och produkter inom onlinespel. Dess kunder är flertal stora aktörer i poker- och spelbranschen och finns på alla världens kontinenter. I Sverige är Amaya representerad genom dess dotterbolag Ongame vars lokaler finns i centrala Stockholm. För mer information, se www.amayagaming.com.

Om uppdragsgivaren
På uppdrag av Amaya söker TNG just nu efter två kundtjänstmedarbetare med goda kunskaper i engelska, samt tyska och/eller spanska språket. Tjänsterna är tillsvidare med tillträde snarast möjligt. Du kommer att tillhöra Amayas kundtjänst som är bemannad 24/7, vilket innebär att arbetet är förlagt i skift och innefattar både helg- och nattarbete. Amaya sitter centralt i nya, fräscha lokaler i närheten av T-centralen.

Beskrivning av tjänsten
Som kundtjänstmedarbetare på Amaya kommer du att tillhöra en avdelning på 25 personer som jobbar i skift med syfte att ha tillhandahålla service gentemot Amayas kunder 24/7.

Tjänsten består av tre delar
• Ta emot och handha kundsamtal/ärenden främst per mejl och chatt, samt telefon. Samtalen kommer från både företag och privat personer.
• Ansvar för hantering av incidenter rörande Amayas verksamhet.
• Risk- och bedrägeri övervakning.

Arbetet är förlagt i skift, oftast 4 dagar i sträck som efterföljs av minst två dagars ledighet. Då kundtjänsten är alltid bemannad leder detta till att man kan bli schemalagd att arbeta stora helgdagar såsom jul och påsk.

Vem är du?
Amaya värdesätter personlighet före erfarenhet och kvalifikationer. Det är en internationell miljö som du söker till där egenskaper som ansvarsfull, punktlig och stresstålig värdesätts högt. Du har chansen att få ta del av en spännande och mycket modern arbetsplats där din kreativitet och ambitioner kan komma till användning. Vi kommer att värdesätta din pedagogiska förmåga då du som kundtjänstmedarbetare måste ha förmågan att förmedla ditt budskap på ett korrekt och professionellt sätt.

Då Amayas kunder finns i hela världen så kräver dessa två tjänster kunskaper i antingen tyska eller spanska, eller både och. Du ska ha goda skriftliga och muntliga kunskaper i dessa språk. Dessutom måste du tala och skriva flytande engelska då det är både koncern- och kontorsspråket.

Det är högst meriterande om du har arbetat inom kundtjänst inom spelindustrin sedan tidigare, dock inget krav.

Intresserad?
Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta rekryteringsansvarige Sinisa Strbac. Ansök snarast då intervjuer sker löpande, tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum. Att ansöka tar endast ett par minuter och du behöver enbart uppge kontaktuppgifter samt bifoga ditt färdiga CV. Följ anvisad länk.

Publiceringsdatum
2013-09-11

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2013-10-06
Ange följande referens när du ansöker: 7357
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Sinisa Strbac sinisa.strbac@tng.se

Företag
TNG Group AB

Adress
TNG Group AB
Västra Järnvägsgatan 15
10132 Stockholm

Jobbnummer
1650119

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från TNG Group AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos TNG Group AB: