Trygg ekonomiassistent till växande bolag!

SJR / Ekonomiassistentjobb / Ängelholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Ängelholm, Åstorp, Bjuv, Bräcke, Båstad eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos SJR i Ängelholm, Bjuv, Höganäs, Klippan, Helsingborg eller i hela Sverige

Har du erfarenhet av att arbeta med kund- och leverantörsreskontra? Är du trygg i rollen som ekonomiassistent? Trivs du i en prestigelös miljö med möjlighet till flexibilitet i arbetstiderna? Om detta stämmer in på dig kan du vara vår kunds nya ekonomiassistent! Som ekonomiassistent hos vår kund kommer du tillhöra ett team med nära samarbete och högt i tak. Tjänsten är långsiktig och för rätt persson finns möjlighet till överrekrytering.

Publiceringsdatum
2017-10-18

Dina arbetsuppgifter
• Kundreskontra
• Leverantörsreskontra
• Kontering
• Avstämningar

Utöver ovanstående arbetsuppgifter kan det även förekomma en del redovisning samt bokföring i arbetet.

Lämplig bakgrund

För denna tjänst krävs minst 5 års arbetserfarenhet. Du är trygg i rollen som ekonomiassistent och kan lätt sätta dig in i nya arbetsuppgifter samt självtändigt driva dessa framåt. Tidigare har du arbetat i något form av ekonomisystem och har lätt för att sätta dig in i nya system, har du arbetat i Navision anses detta som meriterande. Vidare är du flytande svenska och engelska, i både tal och skrift, då båda språken används internt.

Din personlighet

Som person är du ansvarstagande, noggrann och prestigelös. I ditt arbetssätt strävar du efter struktur och effektivitet och håller därmed hög kvalitet i ditt arbete. Du har skinn på näsan, trivs att arbeta i högt tempo och stundtals arbeta efter kortare deadlines. Vidare är du självgående i ditt arbete samtidigt som du har god samarbetsförmåga.

Din ansökan

Känner du igen dig i ovan beskrivning? Skicka då in din ansökan omgående till oss via vår hemsida då vi arbetar med löpande urval. Har du några frågor om tjänsten eller processen är du varmt välkommen att kontakta Caroline Ruscic på 0766-471619.

Konsult hos SJR

Du drivs av att utvecklas och inspireras av nya utmaningar och miljöer. Du har en förmåga och känsla för att verka i olika verksamheter och grupper. Vi arbetar i nära samarbete med dig och är lyhörda för dina önskade utmaningar. Tillsammans med vårt goda renommé och varumärke samt med våra framgångsrika kunder kan vi matcha rätt uppdrag för dig och stödja dig i din önskade karriär.

Om företaget
SJR in Scandinavia (SJR) är ett av Sveriges ledande rekryterings- och konsultföretag och har sedan 1993 byggt upp ett brett kontaktnät i näringslivet inom denna sektor. Personlig service och kvalitet är utmärkande för SJR. Vi är idag ca 550 anställda och har kontor i Stockholm, Malmö, Göteborg och Helsingborg. Vår främsta resurs är vår personal och vår vision är att vara förstahandsvalet för ekonomer som vill byta arbete och för företag som behöver personalresurser inom Ekonomi och Bank & Finans. SJR är noterat på First North. Vi hjälper våra kunder att tillsätta tjänster på chef-, specialist- och assistentnivå. SJR arbetar med uppdrag till privata näringslivet, myndigheter och statliga bolag.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-11-19
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Caroline Ruscic caroline.ruscic@sjr.se

Företag
SJR

Adress
SJR
Kullagatan 8
25220 Helsingborg

Kontorsadress
Kullagatan 8, Helsingborg

Jobbnummer
3756401

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från SJR

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos SJR: