Trivs du med ett administrativt arbete?
Manpower Administration Huvudkontor / Administratörsjobb / Sigtuna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Sigtuna,
Österåker,
Håbo,
Upplands-Bro,
Upplands Väsby eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Manpower Administration Huvudkontor i Sigtuna,
Upplands Väsby,
Uppsala,
Sundbyberg,
Solna eller i
hela Sverige Manpower är Sveriges ledande rekryterings- och bemanningsföretag med tiotusentals attraktiva arbetsgivare över hela landet som våra kunder. Med vårt omfattande nätverk, lokalt såväl som globalt, kan vi erbjuda mängder av spännande lediga jobb som hjälper dig att bygga din karriär, både på kort och lång sikt. Hos oss kan du söka heltidsjobb eller extrajobb vid sidan av studierna. Kanske är det via oss som du hittar ditt drömjobb? Välkommen att registrera ditt CV och söka någon av våra tjänster.
Publiceringsdatum2015-12-17Dina arbetsuppgifterFör kunds räkning söker vi nu en konsult för nytt uppdrag i en spännande miljö med start i januari. Du kommer att arbeta i Sigtuna.
I rollen som administratör bistår du projektledarna att tillsätta resurser för deras projekt och ha daglig kontakt med kundens ramavtals-leverantörer, kandidater, kunder och inköp för att säkerställa leverans och kvalitetsäkra arbetet. I arbetsuppgifterna ingår att lägga upp / skicka ut förfrågningar, skriva kravspecifikationer, bedöma och förmedla svaren, sköta all administration som registerkontroller, badge-ansökningar, beställningar, inköpsanmodan etc, samt introducera nya konsulterna vid behov. För rätt person kan detta leda till fast anställning hos kundföretaget.
Vem är du?
Som person är du lyhörd och van att samarbeta med många olika intressenter, men det är även viktigt att du kan arbeta självständigt. Du inger förtroende och bygger starka relationer, såväl internt som externt och du trivs i en serviceinriktad roll. Du har ett naturligt sinne för ordning och struktur då en stor del av jobbet kräver en vass administratör som har koll på detaljerna för många parallella uppdrag samtidigt.
Du har kanske erfarenhet av projekt- eller ekonomiadministration från bygg- eller teknikkonsultbranschen, eller har arbetat som projektkoordinator, rekryteringsassistent, bemanningskoordinator, eller liknande. Om du har vana att bedöma färdigheter och personligheter och kan arbeta med att förtydliga behovsbilder i dialog med våra kunder är det en merit.
I rollen sätter vi stort värde på din förmåga att vara självgående, noggrann, strukturerad och att du trivs i en administrativt tung men samtidigt serviceinriktad roll.
Uppdraget kommer att vara heltid med start under januari. Uppdraget är 6 månader med möjlighet till förlängning.
Kontaktperson för detta jobbDu söker tjänsten via
www.manpower.se med registrerad CV. Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.eller brev. Intervjuer sker löpande och därför önskar vi att få din ansökan så fort som möjligt.
Tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden går ut. För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta konsultchef
carina.haggquist@se.experis.comVarmt Välkommen med din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
100% Enligt överenskommelse
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-01-10
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktCarina Häggquist 018-18 59 71
FöretagManpower Administration Huvudkontor
AdressManpower Administration Huvudkontor
Klarabergsgatan 29
11181 Stockholm
KontorsadressKlarabergsgatan 29
Jobbnummer 2582464
Observera att sista ansökningsdag har passerat.