Trivs du i rollen som receptionist?
Adecco, Outsourcing / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Adecco, Outsourcing i Stockholm Adecco Outsourcing tar över och driver funktioner inom Internservice/Facility Management (Växel, Reception, Kontorsvaktmästeri, Kontorsservice, Konferens, Kundtjänst m.m). Att arbeta hos oss innebär långsiktighet och trygghet.
Nu behöver vi dig som vill arbeta som receptionist hos vår kund i Solna!
Publiceringsdatum2010-03-03ArbetsuppgifterDu kommer att arbeta på vår entreprenad hos vår kund i Solna, ett internationellt företag. Främst kommer du att ansvara för växel och reception. Arbetsuppgifterna kommer bland annat att innefatta:
• Ta emot besökare
• Posthantering
• Beställning av kontorsmaterial m.m.
• Se till att kontoret i sin helhet ser rent och välkomnande ut
• Administrativa arbetsuppgifter
Som receptionist är du ansiktet utåt och representerar företaget både personligen och via telefon.
Vem söker vi?
Du har en klar gymnasieutbildning och erfarenhet av rollen som receptionist. Vi ser det som en fördel om du även har arbetat med en del administrativa arbetsuppgifter. Då det är ett internationellt företag är det viktigt att du har mycket goda kunskaper i engelska, både i tal och skrift. Vidare har du god datavana.
Vi söker dig som är representativ, mycket serviceinriktad och kontaktskapande. Du samarbetar bra med andra, har en positiv inställning och är ordningsam. Vidare är det även mycket viktigt att du är flexibel, prestigelös och du gör gärna det lilla extra för att göra så bra arbeta som möjligt. Viktigt är att du trivs i rollen som receptionist.
För att passa i rollen som konsult har du lätt att lära känna såväl nya rutiner som människor och får i gengäld en vardag som utvecklar och stimulerar dig.
Vad erbjuder vi?
Söker du ett stimulerande och utvecklande arbete med varierande arbetsuppgifter i olika företagskulturer är det här en tjänst för dig så sök redan idag. Du blir anställd som konsult i Adecco Sweden.
Tjänsten ska tillsättas omgående och är tillsvidare. Arbetstiderna är mellan kl. 8-17, vardagar.
Är du intresserad?
Rekryteringsarbetet kommer att ske löpande under ansökningstiden. Ansök till tjänsten genom att registrera dig hos Adecco,
www.adecco.se eller gå in via länk;
http://iem-se-candidate.adeccoweb.net/default.asp?Page=vacancy/vacancyvisualiza tionbycandidate.asp?lVacancyIden=750467
För frågor om rekryteringen, kontakta Sofia Wigzell på tel. 08-598 982 37.
Välkommen in med din ansökan!
Arbetstider och omfattningTillsvidare
Heltid
ErsättningFast lön
FöretagAdecco, Outsourcing
AdressAdecco, Outsourcing
Box 12127
10224 Stockholm
KontorsadressKungsgatan 60
Stockholm
KontaktuppgifterTelefonnummer: 08-59898386
Jobbnummer 598808
Observera att sista ansökningsdag har passerat.