Trivs du i rollen som marknadsassistent?

Adecco, Office & HR, Stockholm / Inköpar- och marknadsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco, Office & HR, Stockholm i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Järfälla eller i hela Sverige

Trivs du i rollen som marknadsassistent och söker nytt jobb omgående?
Adecco Office & HR förmedlar VD-sekreterare, administrativ chefer, HR-specialister, personalchefer m fl. Vi har lång erfarenhet av branschen och har i många år hjälpt både små och stora företag med lyckade rekryteringar. Bland våra uppdragsgivare återfinns flera av de stora, multinationella koncernerna, men också många av de mindre, innovativa företagen. Mer information om Adecco finns på www.adecco.se
Nu behöver vi en driven marknadsassistent till vår kund inom bilfinansieringsbranschen i Stockholmsområdet!

Publiceringsdatum
2010-04-16

Arbetsuppgifter
Som marknadsassistent kommer dina arbetsuppgifter att vara mycket varierande. Du kommer att vara delaktig i marknadsaktiviteter, såsom säljtävlingar, konferenser och kundträffar, ta fram inbjudningar, presentationer och annat grafiskt material samt uppdatera och utveckla företagets kommunikationskanaler mot återförsäljare och slutkund. Vidare kommer du att vara support vid framtagande av give aways och vid behov delta operativt i marknadsrelaterade projekt.
Då avdelningen är ny finns stor möjlighet att själv påverka rutiner och arbetssätt.
Du rapporterar till marknadsansvarig.

Erfarenheter
Vi söker dig med erfarenhet av liknande arbetsuppgifter och är van att assistera. Har du en utbildning inom marknad ses det som meriterande dock är det inget krav. Vidare har du tidigare arbetat i layoutprogrammen Indesign och Photoshop och har mycket goda kunskaper i Officepaketet. Du talar och skriver även engelska obehindrat.

Dina personliga egenskaper
Vi lägger stor vikt på dina personliga egenskaper. Du är representativ, serviceinriktad och flexibel. Vidare är du strukturerad, ansvarstagande och kan hantera många projekt parallellt. Att organisera och koordinera är något du trivs mycket bra med och du kommer gärna med egna idéer och förslag. Vi ser även att du har känsla för form och har en mycket god kommunikativ förmåga, både när muntligt och skriftligt.
Vad erbjuder vi?
Du blir anställd som konsult i Adecco Sweden.
Tjänsten ska tillsättas omgående och är på heltid. Eventuell möjlighet till anställning hos kund finns för rätt person.
Är du intresserad?
Du är välkommen att ansöka så snart som möjligt. Rekryteringsarbetet kommer att ske löpande under ansökningstiden. Ansökan sker genom att du registrerar dig på vår hemsida www.adecco.se och ansöker därifrån eller går in via länk; http://iem-se-candidate.adeccoweb.net/default.asp?Page=vacancy/vacancyvisualiza tionbycandidate.asp?lVacancyIden=763216
För eventuella frågor, vänligen kontakta rekryteringsansvarig Sofia Wigzell på 08-598 982 37.
Välkommen in med din ansökan!

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare
Heltid

Ersättning
Fast lön

Företag
Adecco, Office & HR, Stockholm

Adress
Adecco, Office & HR, Stockholm
Box 12127
10224 Stockholm

Kontorsadress
Kungsgatan 60
Stockholm

Kontaktuppgifter
Telefonnummer: 08-100 500

Jobbnummer
626894

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco, Office & HR, Stockholm

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco, Office & HR, Stockholm: