Trivs du i rollen som administratör?
Adecco, Office & HR, Stockholm / Företagsekonomjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla företagsekonomjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Adecco, Office & HR, Stockholm i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Järfälla eller i
hela Sverige Trivs du i rollen som administratör och söker nytt uppdrag omgående?
Adecco Office & HR förmedlar VD-sekreterare, administrativ chefer, HR-specialister, personalchefer m fl. Vi har lång erfarenhet av branschen och har i många år hjälpt både små och stora företag med lyckade rekryteringar. Bland våra uppdragsgivare återfinns flera av de stora, multinationella koncernerna, men också många av de mindre, innovativa företagen. Mer information om Adecco finns på
www.adecco.seNu söker vi fyra administratörer till vår kund inom säkerhetsbranschen i Stockholms innerstad!
Publiceringsdatum2010-05-12ArbetsuppgifterDu kommer att arbeta på företagets Business Support och arbeta med administration och hantering av orderingång, fakturering och försäljning. Arbetet är indelat i tre flöden; avtal, projekt och service. Dina arbetsuppgifter innefattar administration kring avtal och abonnemang, serviceavtal och inom projekt (fakturering av installationsprojekt). Ytterligare ekonomirelaterade arbetsuppgifter kan tillkomma såsom kundreskontra. Rollen innebär mycket kontakt både internt och med kunder.
Business support stödjer 37 lokala kontor ute i landet och består av ca 16 personer fördelade på tre team. Avdelningen är relativt ny och fortfarande under uppbyggnad vilket gör att du kommer att arbeta i en föränderlig miljö där mycket händer.
Vem söker vi?
Vi ser att du har en gymnasieutbildning i botten där ekonomisk inriktning ses som en fördel. Du har erfarenhet administrativa arbetsuppgifter och trivs mycket bra i rollen som administratör. Vidare har du en förståelse för det ekonomiska flödet och har du erfarenhet av ekonomiarbete ses det som meriterade.
Vi sätter stor vikt vid dina personliga egenskaper. Du är ordningsam, noggrann samt trivs i rollen som administratör och förstår vikten av administrativa göromål. Vidare är det viktigt att du är serviceinriktad, flexibel och gillar förändringar. Du tar ansvar för dina arbetsuppgifter och ser till att det du påbörjat även avslutas samt trivs med att arbeta i team.
I rekryteringen kommer utdrag ur belastningsregistret att tas på kandidater som går vidare i processen då det är en policy från vår kunds sida.
Vad erbjuder vi?
Du blir anställd som konsult i Adecco Sweden.
Tjänsten är på heltid och ska tillsättas omgående och är på lång sikt. För rätt person finns även möjlighet till eventuell anställning hos kund.
Är du intresserad?
Du är välkommen att ansöka så snart som möjligt. Tjänsten ska tillsättas ganska omgående och därför sker rekryteringsarbetet löpande under ansökningstiden. Ansökan sker genom att du registrerar dig på vår hemsida
www.adecco.se och ansöker därifrån eller går in via länk;
http://iem-se-candidate.adeccoweb.net/default.asp?Page=vacancy/vacancyvisualiza tionbycandidate.asp?lVacancyIden=771563
För eventuella frågor, vänligen kontakta rekryteringsansvarig Sofia Wigzell på 08-5908 982 37.
Välkommen in med en ansökan!
Arbetstider och omfattningTillsvidare
Heltid
ErsättningFast lön
FöretagAdecco, Office & HR, Stockholm
AdressAdecco, Office & HR, Stockholm
Box 12127
10224 Stockholm
KontorsadressKungsgatan 60
Stockholm
KontaktuppgifterTelefonnummer: 08-100 500
Jobbnummer 650081
Observera att sista ansökningsdag har passerat.