Tretti utökar sitt Kundserviceteam

Tretti AB / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Tretti AB i Stockholm, Solna, Haninge, Malmö eller i hela Sverige

Tretti.com är en av Nordens största internetbutiker för vitvaror och hushållsapparater. Företagets sortiment består av fler än 9 000 artiklar som innefattar allt från vitvaror och hushållsmaskiner till trädgårdsmaskiner, badrumsartiklar och hemelektronik. Tretti har försäljning i Sverige, Norge, Danmark och Finland. Tretti.com är en del av e-handelskoncernen Qliro Group tillsammans med de välkända varumärkena CDON.com, Lekmer.com, Nelly.com, NLYman.com, Members.com, Gymgrossisten.com, Bodystore.com och Milebreaker.com. Tillsammans betjänar butikerna fler än 2,5 miljoner kunder årligen och under 2014 genererade gruppen 5 miljarder i intäkter.

Nu behöver vi på Tretti stärka upp vårt Kundserviceteam och söker därför en ny talangfull kundservicemedarbetare. Anställningen är en tillsvidareanställning med start omgående enligt överenskommelse.

Publiceringsdatum
2016-03-03

Dina arbetsuppgifter
Att jobba med kundservice på Tretti innebär att ta emot och besvara frågor från våra kunder via telefon och e-post. Då du är vårt ansikte utåt gentemot våra kunder är det viktigt att du är noggrann, effektiv och serviceinriktad. Hög kvalitet är något som vi värderar högt och alltid eftersträvar att ge våra kunder. Frågor som dyker upp kan handla om allt från leveranser, sortiment, betalning till returer. Du kommer att vara en del av ett team som arbetar inom kundservice mot olika länder och språk. 

Vem är du?

Vi söker dig som har en avslutad gymnasieutbildning, har du erfarenhet från att arbeta med kundservice är det meriterande.

För att trivas i rollen är du självklart serviceinriktad, lösningsfokuserad och positiv. Du är flytande i svenska och talar engelska obehindrat samt uttrycker dig väl både i tal och skrift. Du har ett gott ordningssinne och fungerar i ett högt arbetstempo med höga krav på att bemöta kunderna såväl korrekt som snabbt. Du är en van användare av Microsoft Office. I denna rekrytering kommer stort fokus att ligga på personlig lämplighet. Vi som arbetar inom Tretti och Qliro Group har stark passion och engagemang för det vi gör och fokuserar alltid på resultat. För att trivas hos oss tror vi att du är en person som gillar högt tempo och strävar efter att både utveckla dig själv och ditt arbete.

Vi erbjuder dig

Möjligheten att vara med och driva en av Nordens största internetbutiker för vitvaror och hushållsapparater. Ett roligt och stimulerande arbete i en expansiv och snabb bransch med likasinnade kollegor och möjlighet till karriär inom en internationell e-handelsorganisation. Var med och dela en kultur som främjar enastående prestationer, där kundnöjdhet och resultat alltid kommer först och där driv och vilja kan ta dig väldigt långt. Vi sitter i trevliga lokaler med placering centralt i Stockholm (Sveavägen).

Intresserad?

Registrera gärna din ansökan snarast möjligt, då vi intervjuar löpande. För frågor om tjänsten vänligen kontakta Sara Ekström, Customer Service Manager, sara.ekstrom@tretti.se . Som ett led i att säkerställa hög kvalitet på våra rekryteringsprocesser genomför vi tester, referenstagning och bakgrundskontroll.

Vi undanber oss för närvarande samtal från rekryterings- och annonsleverantörer.

Varaktighet, arbetstid
Heltid/ Ej specificerat

Ersättning
månadslön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-04-03
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Tretti AB

Adress
Tretti AB
Tretti AB Box 19525 10432 Stockholm
11346 Stockholm

Kontorsadress
Sveavägen 151

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2704995

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Tretti AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Tretti AB: