Treasury Manager, Cash Management
Capega AB / Bankjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla bankjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Capega AB i Stockholm,
Solna,
Botkyrka,
Borlänge eller i
hela Sverige Treasury Manager, Cash Management till stort internationellt bolag
Vi söker efter dig som vill ansvara för och arbeta med cash managementprojekt på ett större internationellt bolag med huvudkontor i centrala Stockholm. Kunden önskar en erfaren konsult med strategisk höjd och operativt sinne. Konsultuppdraget är tilltänkt att starta per omgående och sträcker sig på minst ett halvår upp emot ett år.
I dina arbetsuppgifter ingår att leda projekt som exempelvis kan innebära att implementera en ny bank i flera olika länder med tillhörande KYC mm. Vår kund är mitt uppe i ett projekt att uppgradera till SAP S/4 HANA.
Ditt ansvar blir att fortsatt driva bolagets utveckling av betalningsinfrastrukturen i en tydlig riktning. Du innehar rollen som cashpool manager för cashpooler där vår kund är huvudkontoinnehavare. I din roll ingår också att vara diskussionspartner för koncernbolag i olika finansiella frågor.
Bolagets Group Treasury består av ca 25 personer totalt.
Du kommer att rapportera till VP Treasury and Group Treasurer.
Kvalifikationer och egenskaper
Du har en god finansiell grund att stå på. Du talar och skriver engelska och svenska flytande. Du kommer med en erfarenhet ifrån Bank, Corporate Finance eller från någon Managementkonsult firma.
Vi ser gärna att du som person alltid strävar efter att leverera en hög kvalitet.
Du är proaktiv, noggrann och strukturerad. Du arbetar mycket bra självständigt men drivs också av att samarbeta med dina övriga kollegor på Treasury.
Låter detta som ett uppdrag som kan passa dig eller någon annan du känner i ditt nätverk, tveka inte att kontakta Åsa Ollert på
asa.ollert@capega.se 070-752 48 16.
Vi ser gärna att du ansöker omgående då vår kund önskar hitta sin nya konsultkollega så snart som möjligt.
Vi ser fram emot din ansökan!
Om Capega
Capega är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag med kontor i centrala Stockholm. Vi är specialiserade på interimslösningar och rekrytering inom ekonomi, fastighet, bank, finans & försäkring. Som helhetsleverantör hjälper vi er att tillsätta tjänster på alla nivåer med rätt kompetens. Läs mer om oss på
www.capega.se (
http://www.capega.se/) och ta en första kontakt.
Konsult hos Capega
Som konsult hos Capega blir du en del av ett personligt bolag som med bred kompetens och stort nätverk ger dig rätt förutsättning att utvecklas inom din yrkesroll. Då vi värdesätter dig och dina kvalifikationer är det viktigt för oss att du trivs som vår konsult. Du får en engagerad konsultchef som känner till din bransch väl och du erbjuds goda anställningsvillkor med friskvårdbidrag och tjänstepension.
För mer information om nya tjänster, besök vår LinkedIn (
https://www.linkedin.com/company/76341207/admin/) eller
www.capega.se (
http://www.capega.se/)Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
Publiceringsdatum2022-01-17ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-07-06
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagCapega AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Capega AB (org.nr 559163-0016)
Arbetsplats Capega
Kontakt Åsa Ollert
asa.ollert@capega.se 070-752 48 16 Jobbnummer 6254239
Observera att sista ansökningsdag har passerat.